Kia i UEFA mladim izbjeglicama poklanjaju kopačke

31.05.2019 u 08:47

Nekadašnja fudbalska zvijezda, Brazilac Deco, nedavno se susreo s predstavnicima jordanskog izbjegličkog kampa Za’atari, kojima je na olimpijskom stadionu u Bakuu, glavnom gradu Azerbejdžana, svečano predao nekoliko stotina pari kopački. Ovaj čin je zadnji korak humanitarne akcije, koju su zajedno sproveli korporacija Kia Motors i evropski fudbalski savez UEFA sa svojom fondacijom za djecu kako bi izbjegličkoj djeci olakšali igranje fudbala i inspirisali ih da ostvare svoje snove.


Oko 700 prikupljenih parova kopački, kojima će se uskoro pridružiti još više, u narednim sedmicama će predati sirskoj djeci u izbjegličkom kampu Za’atari.

Tokom eliminacijskih susreta ovogodišnje lige Europa su predstavnici Kije i fondacije UEFA posjetili brojne gradove po Evropi i poticali ljubitelje fudbala da poklone svoje kopačke i trenerke. Kod Kijinih zastupnika i na turneji je više od 145.000 navijača izbliza pogledalo pehar lige UEFA Europa League Trophy, koji je bio između ostalog izložen po školama, klubovima i u centru gradova Ženeva, Sevilla, Berlin, London, Milano, Moskva i Pariz.

“Svako ko je ikada igrao fudbal se bez obzira na nivo takmičenja sjeća svog prvog para kopački. Navijači širom Evrope poklanjanjem kopački djeci nisu samo omogoćili da igraju fudbal u boljim uslovima, nego su kreirali i trajnu uspomenu na taj događaj,” rekao je Deco, koji je igrao u velikanima kao što su Porto, Barcelona i Chelsea. “Susret s predstavnicima Za’atarija, koji su me upoznali sa izazovima s kojima se susreću tamošnji mladi igrači je bio veoma dirljiv. Vrlo pozitivno je da Kia i UEFA-ina fondacija za djecu omogućavaju ljubiteljima fudbala da podrže izbjeglice.”

Tokom kampanje su se navijači družili s ambasadorima turneje – nekadašnjim vrhunskim fudbalerima, kao što su Lothar Matthäus, Andrés Palop, David Seaman, Eiður Guðjohnsen, Andrej Aršavin, Youri Djorkaeff i Filippo Inzaghi.

“UEFA-ina fondacija za djecu je pomagala kod gradnje fudbalskih terena za izbjeglice u Jordanu, ali djeca dosad nisu imala kopačke. Zahvaljujući velikodušnosti ljubitelja fudbala širom Evrope sada će mladi moći igrati u puno boljim uslovima tokom cijele godine,” rekao je Guillaume Sabran, vođa sponzorstava i licenciranja u UEFA-i. “U ime UEFA-e želim se zahvaliti svakome, ko je podržao kampanju, a korporaciji Kia za kreiranje platforme za navijače, što je omogućilo poboljšanje situacije za one, koji žive u teškim uslovima, a sa nama dijele istu strast do prekrasne igre.”

Yong-Won Cho, podpredsjednik i vođa marketinga u Kia Motors, rekao je: “Bila nam je čast da smo navijačima po cijeloj Evropi omogućili da poklone svoje kopačke. Kampanja je ilustrativan prikaz snage koju ima fudbal. Vrlo inspirativno je vidjeti na stotine navijača na našoj turneji kako olakšavaju živote onih, koji imaju manje sreće u životu. U ime Kia Motors želim se zahvaliti baš svakome.”

Finalna utakmica lige Europa između londonskih klubova Chelsea i Arsenal biće večeras na olimpijskom stadionu u Bakuu, glavnom gradu Azerbajdžana. Kao zvanični automobilski partner lige Kia Motors je organizatoru dala u upotrebu 90 vozila.

Autor: Redakcija