MTM S8 Biturbo - Auto.ba

MTM S8 Biturbo

30.09.2013 u 20:12

Parkiran na molu luke u Monte Carl-u, njegova suzdržana elegancija mogla se previdjeti: na prvi pogled Audi S8 , crna boja , duga linija i gume dimenzija 305/30 ZR 21 , stavljene na 10,5 inčni široki MTM bimoto točkovima

Veličanstven čak i kada je u stanju mirovanja, pomiješan s pozadinom na lijepe i brze jahte , kao da je za taj način života i rođen . Međutim, drugi pogled svjedoči da ovaj automobil ima poseban status . MTM , diskretan u bijeloj ili crnoj boji , treba prepoznati po prednjem i zadnjem braniku. Naime, poseban Audi S8 , jedan od "high-tech" laboratorija MTM , je premium proizvođač u Ingolstadt .

Roland Mayer , inženjer i MTM GmbH je generalni direktor , je specijaliziran za poboljšanje serijske proizvodnje Audija i brojne druge vrste iz Volkswagen Grupe.

MTM S8 Biturbo . Umjesto serijske proizvodnje 520 ks, osam cilindrični motor sada ima više od 650 KS pri 5950 rpm , nakon MTM-ove intenzivne njege na MTM S8 Biturbo vidi se njihova magija . Dovoljno za ubrzanje luksuzne limuzine od 0 do 100 km / h za samo četiri sekunde . Impresivna brojka , kao što je i maksimalna brzina , koja je elektronski ograničena na 293 km/h. Snaga s motora se prenosi preko osam brzina tiptronic mjenjača. 405 x 38 mm kočioni diskovi na prednjoj osovini drži ovo „čudovište“ prikladno u provjerenju, kočiona kliješta su standardne proizvodnje - prednje i zadnjie.

Doduše , ova proekcija tehnologije ne dolazi besplatno. Osam cilindara motora „Powerkit-a“ , uključujući garanciju , dolazi u oko 4925 € , atraktivni set točkova - MTM bimoto košta skoro 5800 € . Ona se uklapa savršeno sa MTM je F- Cantronic pneumatski ovjesom , koji se dobije za 1750 € , a kočioni sistem prilagođen MTM S8 košta nijansu više od 6700 € . U cijeni je i oznaka na inox ispušnim sistemom od 4.500 € -stvaranje zvuka iz osmocilindričnog motora je prava muzička nota. Uključujući i spuštano kućište i raskošni „Powerkit“ , crni MTM S8 je na prodaji za manje od 155.000 € - za sladokušce koji vole kombinirati udobnost s brzinom.


Autor: Miro Gerh