Novi Citroën C4 Cactus - Novi ovjes u melodiji komfora

27.09.2018 u 18:08

U Citroënu ostajemo vjerni svojim genima te stalno razvijamo nove inovacije da bi unaprijedili komfor u vozilu. Pošto se ne može uvijek voziti mirnim i prijatnim putevima, možemo se osloniti na pomoć napredne tehnologije i vanjske faktore okrenuti u svoju korist.

Optimalni komfor vožnje smo pretvorili u melodiju komfora pomoću ovjesa sa progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushions™).

Rad ovjesa i udobna vožnja Citroënom C4 Cactus, novom kombilimuzinom, stvaraju pravu melodiju komfora koju je u note pretvorio vrhunskimladi kompozitor. Vožnja čak i najšupljijim putem može biti sasvim prijatna pomoću nove napredne tehnologije hidrauličnog ovjesa koji ublažava vibracije. Upravo ta udobna vožnja koja stvara osjećaj lebdenja nad cestom je bila njegova inspiracija za melodiju, koju je umjetnički obradio i pretvorijo u notaciju. Ovako zvuči komfor vožnje Citroënom C4 Cactus, novom kombilimuzinom.

Citroën je već skoro 100 godina poznat po svom naprednom sistemu ovjesa kojeg sad predstavljamo u novoj generaciji. Novi sistem ovjesa je u skladu sa Citroënovom tradicijom: zagovara princip udobnosti u vožnji i oslanja se na dugogodišnju tradiciju Citroënovog hidrauličnog ovjesa. Citroën C4 Cactus, nova kombilimuzina je prvi citroën koji u Evropi uvodi ovjes sa progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushions™). Od klasičnog ovjesa koji se sastoji od amortizera i federa se razlikuje po hidrauličnim graničnicima koji djeluju dvostepeno i na taj način ublažavaju te apsorbuju deformacije istrošenih asfaltnih puteva.

Kako to radi?

Federi i amortizeri pod manjom kompresijom i uz manje rastezanje kontrolišu vertikalne pokrete bez intervencije hidrauličnih graničnika. Ovi graničnici omogućuju tečniji hod amortizera što stvara osjećaj lebdenja na »letećem tepihu«, kao da vozilo leti preko deformacija na cesti. Federi i amortizeri pod većom kompresijom i uz veće rastezanje rade zajedno sa hidrauličnim graničnicima za kompresiju i rastezanje. Tako progresivno usporavaju pokrete i s tim spriječavaju iznenadno zaustavljanje na kraju hoda. Hidraulični graničnik, sasvim suprotno od klasičnog mehaničkog graničnika koji energiju apsorbuje i djelomično vraća, energiju apsorbuje i rasprši. To znači da ovjes na lošim, deformiranim i oronulim putevima ublažava i udarce i vibracije vozila zbog čega je vožnja puno ugodnija i naročito udobna.


Autor: Redakcija