Novi Mercedes-Benz Sprinter

08.02.2018 u 19:42

Otkrivena je treća generacija Mercedesovog Sprintera, koja bi naprednim tehnološkim rješenjima trebala donijeti još bolje i komercijalno efikasnije poslovanje svom vrstama kompanija koja koriste dostavna vozila. Da bi ovo uspjelo, novi Sprinter se nudi u brojnim kombinacijama šasije i karoserije kao i konfiguracija za sjedenje.

Iako izgledom možda djeluje kao evolucija prethodne generacije, novi Sprinter u sebi nosi mnogo toga novog. Kupcima će biti ponuđen izbor prednjeg ili stražnjeg pogona, uz novinu da je kod opcije sa stražnjim pogonom pod vozila spušten za 80 mm čime je olakšan pristup i povećana zapremina tovarnog prostora. Ovo je dobro rješenje za kurirske službe kojima nije imperativ velika nosivost na stražnjoj osovini. Sprinter sa prednjim pogonom olakšan je za 50 kg, što će malim operaterima, koji ne koriste često maksimalnu nosivost omogućiti uštedu pri kupovini time što će moći da se odluče za najmanje motore.

Izbor motora je u rasponu od 115 do 190 KS sa 7G-Tronic automatskim mjenjačem kao alternativom za standardni šestostepeni prenos. Takođe treća generacija Sprintera imaće u standardnoj opremi apdaptivni tempomat sa Distronic sistemom, kao i velik izbor opcioni sigurnosnih sistema, što novo dostavno vozilo iz Mercedesa čini trenutno i najbezbjednijim na svijetu. Među sigurnosnim sistemima nalazi se i adaptivna kontrola stabilnosti, kao i asistencija za vožnju pri bočnom vjetru, koja kočenjem pojedinih točkova spriječava prevrtanje vozila pri jakom i iznenadnom bočnom vjetru.

Verzije sa prednjim pogonom imaju međuosovinski razmak do 3.9 metara, dok sa stražnjim pogonom novi Sprinter može imati i do 4.3 metra međuosovinskog razmaka. Brojne su opcije karoserije. Mogu biti standardne, duge i ekstra duge, različiti međuosovinski razmaci, kao i visine, a na odabranoj šasiji mogu se naći i različite nadgradnje, od tovarnih, preko putničkih i hladnjača, pa sve do ambulantnih.

U enterijer se uselilo mnogo toga do sada korištenog u putničkim automobilima iz Mercedesa, pa se u Sprinteru može dobiti i impresivni MBUX infotainment iz nove, upravo predstavljene, A-Klase. Provlačenje kroz uske ulice i manevri na skučenom prostoru olakšani su uz parking asistenciji, a vlasnici flota će lako i precizno moći da vrše nadzor nad svojim vozilima sa novim sistemom za povezivanje koji je baziran na Linux operativnom sistemu.

Autor: Redakcija