Novi SUV C5 Aircross utjelovljuje novi izgled marke Citroën

17.09.2018 u 20:40

Najava hibridne ofanzive marke Citroën na salonu automobila u Parizu

Na Salonu automobila u Parizu, koji će se održati od 4. do 14. septembra 2018., Citroën će naglasiti dosljednost svog novog izgleda vođenog sloganom marke "Inspired By you". Prodajna dinamika potaknuta je s obnovljenom, snažnom i dosljednom gamom, sa 6 modela lansiranim u manje od 2 godine koji dijele jedinstven dizajn, kao i izvanrednu udobnost iz programa Citroën Advanced Comfort® sa svjetskom premijerom: Novi SUV C5 Aircross, novom perjanicom Marke proizvedenoj u Francuskoj.

Marka predstavlja prvu fazu u svojoj ofenzivi kako bi postigla 100% električnu gamu sa Svjetskom premijerom: Novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept.

Ikonska Marka, koja će proslaviti stogodišnjicu 2019., slavi 70. rođendan Spačeka i udružuje se s ikonama poput Jean-Charles de Castelbajaca i ELLE u svijetu mode ili Rip Curl u surfanju.

Na štandu od 1 600 m2, Citroën otkriva potpuno obnovljenu, suvremenu i dosljednu gamu. Proizvodna ofenziva koja postaje uspjeh. U prvoj polovici 2018., Marka je ostvarila rast od 9 % na svjetskoj razini. U Europi, Citroën je zabilježio najvišu razinu prodaje u zadnjih sedam godina s putničkim i lakim komercijalnim vozilima. Ovi rezultati potaknuti su uspjehom posljednjih lansiranja: C3, novi C4 Cactus, SUV C3 Aircross u Europi i SUV C5 Aircross u Kini.

Ta dinamika je podržana sveobuhvatnim razvojem Marke koju inspiriraju kupci i njihov način doživljaja automobila i koja se predstavlja na Salonu automobila u Parizu sa:

01 - SNAŽNOM, SUVREMENOM I DOSLJEDNOM GAMOM

Snažni modeli koji dijele novi stil i suvremen, sveobuhvatan i homogen komfor proizašao iz programa Citroën Advanced Comfort®.

-«SUV» ZONA sa svjetskom premijerom Novog SUV Citroën C5 Aircross, uz SUV C3 Aircross koji je već vrlo uspješan (više od 100.000 prodanih vozila). Dva SUVa pružaju više karaktera, udobnosti,prostranosti i modularnosti.

-«LIMUZINA» ZONA, u kojoj je izložena Nova limuzina C4 Cactus s inovativnim ovjesom s Progresivnim hidrauličnim graničnicima® u blizini najprodavanijeg modela C3 koji je prodan u više od 400000 primjeraka.

-«OBITELJ» ZONA s modelima iznimne udobnosti prilagođenih svim potrebama kupaca, s 3. generacijom Novi Berlingo, predstavljenog u dvije inačice M i XL, zajedno s monovolumenima Grand C4 SpaceTourer i SpaceTourer.

02 – MARKA KOJA JE DIO ENERGETSKIH PROMJENA

-Svjetska premijera: Novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept. Ovaj koncept najavljuje hibridnu punjivu izvedbu novog SUV C5 Aircross, prvog modela PHEV Citroën u sklopu strategije „Core Model Strategy „ s kojom će do 2023. imati 80% game s električnom ponudom i 100% u 2025. Ovaj model ima veću udobnosti zahvaljujući svojoj svestranosti i načinom rada Zéro Emission.

-Gama modela u potpunosti homologirana prema novom protokolu WLTP koja koristi najučinkovitijetehnologije u pogledu standarda kontrole onečišćenja poput SCR (Selective Catalytic Reduction) na dizelskom BlueHDi motoru ili filtar čestica za motore s direktnim ubrizgavanjem.

03 – IKONSKA MARKA, STOGODIŠNJICA MARKE 2019. GODINE

-Zona «Modi automobil/umjetnički automobil » koja sadrži kreacije umjetnika Jean-Charles de Castelbajac (E-MEHARI, C3)

-Povezivanje s drugim ikonskim markama: časopis ELLE (C3) i Rip Curl (C3 Aircross et SpaceTourer)

-Zona «Racing», sa C3 WRC i simulatorom vožnje za posjetitelje.

-Animacije oko butika «Le Petit Citroën» s novim dostavnim Berlingom preuređenim u «Café Bulle» powered by Orangina.

Pogled na povijest Marke koja će proslaviti 100 godina u 2019. te izložiti dostavni Spaček i 5 HP!

Autor: Redakcija