Opel Crossland X

18.09.2017 u 16:52

Opel Crossland X: pregršt stila za gradsku vožnju uz kul izgled SUV-a

  • ·X-tremno kul: posve novi crossover u rastućem segmentu CUV-ova/SUV-ova
  • ·Nova linija X: Opel Crossland X pridružuje se prodajnom hitu, Opel Mokki X
  • ·X-tra opušten: povišen položaj sjedala, prostrana unutrašnjost i velika prilagodljivost
  • ·Tehnologije kao iz X-faktora: Opel OnStar, vrhunski informacijsko-multimedijski sustav i brojni pomoćni sustavi
  • ·Pregled naprednih funkcija: projekcijski zaslon, stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva i inovativna posve LED prednja svjetla

Izvana privlačan i kompaktan, vrlo prostran i svestran iznutra s trendovskom dvobojnom karoserijom i kul izgledom SUV-a – to je posve novi Opel Crossland X. Nakon premijere početkom veljače ovaj svestrani gradski crossover (CUV, Crossover Utility Vehicle) drugi je član Opelove obitelji X u B-segmentu gdje će se pridružiti sportskom prodajnom hitu Mokki X. Treći član, veći Grandland X, bit će predstavljen u kompaktnoj klasi (C-segmentu) nešto kasnije ove godine.

U usporedbi s Opel Mokkom X, koja dolazi s opcionalnim pogonom na sve kotače radi povremene vožnje izvan utabanih cesta, novi Opel Crossland X svojim je kompaktnim vanjskim dimenzijama predodređen za urbana područja, a istovremeno je savršeno prikladan za primjerice posjet obližnjoj organskoj farmi radi kupnje svježih lokalnih namirnica ili vikend u Istri. Svojom je dužinom od 4,21 metra novi Crossland X 16 cm kraći od Astre, dok je istovremeno 10 cm viši. Putnici mogu uživati u povišenom položaju i izvrsnoj preglednosti koju on omogućuje. Kupci koji traže još bolje iskustvo mogu dodatno poboljšati osjećaj prostranosti opcionalnim panoramskim staklenim krovom.

Novi model nudi i izvanredne inovacije koje će svakodnevnu vožnju učiniti sigurnijom, udobnijom i lakšom. Samo su neki od primjera inovativna posve LED prednja svjetla, projekcijski zaslon i panoramska stražnja kamera koja pokriva kut od 180 stupnjeva zajedno s naprednom pomoći pri parkiranju, upozorenje u slučaju frontalnog sudara uz otkrivanje pješaka i automatsko kočenje u slučaju nužde, trorazinski sustav koji reagira ako je vozač umoran, pomoć pri držanju prometne trake, prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine i upozorenje na objekt u mrtvom kutu. Novi Crossland X dolazi i s izvanrednim mogućnostima povezivanja karakterističnima za Opel zahvaljujući servisu Opel OnStar s Wi-Fi hotspotom i dodatnim uslugama kao što su rezervacija hotelske sobei traženje parkirnog mjesta. Nudi se i sljedeće: moderna informacijsko-multimedijska tehnologija IntelliLink kompatibilna s platformama Apple CarPlay i Android Auto s dodirnim zaslonima u boji najveće dijagonale 20,3 cm. Uz to se kompatibilni pametni telefoni mogu puniti tijekom korištenja pomoću bežičnog induktivnog punjenja.

Vozač i suvozač mogu uživati u prednostima nagrađivanih ergonomskih sjedala s AGR-ovim certifikatom (Aktion Gesunder Rücken, Pokret za zdrava leđa), pri čemu je Opel jedini proizvođač koji nudi takvu udobnost u ovom segmentu (i to u Crosslandu X i Mokki X). Maksimalna zapremina prtljažnika od 520 litara, bez preklapanja naslona stražnje klupe, vodeća je u klasi. Putnici na stražnjoj klupi mogu prilagoditi svoj položaj za 150 mm naprijed i natrag te tako mogu povećati prostor za noge ili prilagoditi kapacitet prtljažnika, što čini Crossland X još svestranijim.

“Potražnja za malim SUV-ovima i crossoverima namijenjenim gradskoj vožnji znatno raste. Crossland X sa svojom kombinacijom kul dizajna inspiriranog SUV-ovima, izvanrednih mogućnosti povezivanja i velike praktičnosti predstavlja uz našu sportsku Mokku X drugog snažnog natjecatelja u toj klasi vozila“, kaže glavni izvršni direktor Opela dr. Karl-Thomas Neumann. „Naš agilni Crossland X nudi užitak u vožnji, a istovremeno odiše urbanim stilom života, što ga čini savršenim za grad i kraće izlete u prirodu.“


Funkcionira automatski pri brzini većoj od 5 km/h i manjoj od 85 km/h. Od 5 do 30 km/h vrijednost usporavanja kojim se smanjuje brzina udarca prilikom sudara iznosi 0,9 g. Od 30 do 85 km/h sustav koči na maksimalnu brzinu od 22 km/h. Nakon tog praga vozač mora sam kočiti da bi dodatno smanjio brzinu.

2 Upozorenje na mogući frontalni sudar s otkrivanjem pješaka i automatskim kočenjem u slučaju nužde te sustav koji upozorava na umor vozača bit će dostupni od ljeta.

3 Putem servisa Booking.com. Potrebni su adresa e-pošte i kreditna kartica.

4 Putem servisa Parkopedia.

Autor: Redakcija