Produkcijska izvedba BMW i8

27.09.2013 u 14:11

BMW je na frankfurtskom auto salonu predstavio produkcijsku izvedbu modela i8, kojeg već duže vrijeme znamo u konceptnoj formi

Podsjetimo, i8 je plug-in hibridni model sa 2+2 rasporedom sjedenja, a šasija mu je izrađena od plastike ojačane ugljičnim vlaknima. U osnovi se dizajn produkcijskog modela ne razlikuje previše od studije, odnosno konačni je model tek neznatno ublažena verzija koncepta koja je prilagođena serijskoj proizvodnji.
Najvažnije promjene obuhvaćaju ublažene linije svjetala sa standardnim LED svjetlima, dok su laserska u opciji. Prozirna vrata su zamijenjena standardnim, no i dalje se otvaraju prema gore, dok su naplaci modificirani kako bi više odgovarali produkcijskom modelu. Standardnu opremu čine 20-colni lakometalni naplaci, koji se mogu zamijeniti opcijskim kotačima od ugljičnih vlakana.

Standardna i opcijska oprema će biti vrlo bogata s naglaskom na infotainementu i sigurnosti.

i8 pokreće dakle plug-in hibridni pogonski sklop kojega čine 1,5-litreni 3-cilindrični benzinski TwinPower Turbo te električni motor. Konvencionalni motor razvija snagu od 231 KS (170 kW) i najveći okretni moment od 320 Nm koji snagu putem 6-stupanjskog automatskog prijenosa prenosi na stražnje kotače.

Električni motor razvija snagu od 131 KS (96 kW) koja se putem 2-stupanjskog automatskog prijenosa prenosi na prednju osovinu. Ovaj motor svoju energiju crpi iz litij-ionskih baterija (5 kWh).

Konačni rezultat je ukupna snaga od 362 KS (266 kW) i najveći okretni moment od 570 Nm, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4,4 sekunde. Unatoč ovoj snazi i performansama tvornički podaci kazuju kako mu se prosječna potrošnja kreće oko 2,5 l/100 km.

Električna mu autonomija iznosi 35 km tijekom kojih može postići najveću brzinu od 120 km/h. Ukupna autonomija mu se pak kreće oko 500 km.