Škoda u problemima iz snova

16.06.2018 u 18:39

Ako vas naslov buni i pitate se kako problemi mogu biti iz snova, u nastavku teksta će vam stvari postati jasnije

Težak period za autoindustriju se nastavlja. Mnogi brendovi su preduzeli drastične mjere kako bi se šteta ograničila i donio što veći profit. Mnoga proizvodna postrojenja se gase. Osim u Škodinom slučaju. Njihovi problemi su sasvim druge prirode. Zbog prevelike potražnje i zahtjeva tržišta, u Škodi su primorani da improvizuju i automobile proizvode u privatnim fabrikama.

Škodina renesansa je započela 90'ih godina kada ju je kupio VW. Krenula je proizvodnja Felicije, a sa njom i nova era za Škodu. Pravi preporod počinje sa Octavijom i Fabijom. Ubrzo je došla i predsjednička limuzina Superb. Zatim su došli i otišli Roomster i Yeti, a stigli su Citigo, Rapid, Karoq i Kodiaq. Svake godine, brojke su govorile da Škoda prerasta u giganta. No niko nije slutio da će potražnja za njihovim modelima postati problem. Prevelika potražnja.

U internom "takmičenju", Škoda zauzima visoko drugo mjesto. Daleko ispred Audija, Seata i naravno, matičnog Volkswagena. Jedino je Porsche iznad Škode u borbi za najprofitabilniju marku koncerna. U Škodi nemaju namjeru stati pa tako već rade na tome da do 2025. godine ispune normu od 2 miliona proizvedenih automobila godišnje. Tu dolazimo do onog glavnog problema, a to je kapacitet proizvodnih postrojenja. To je problem koji se ipak da lako riješiti kada znate da će vam se to isplatiti. Obzirom na potražnju za Škodinim vozilima, sigurni smo da je to pravi potez koji će ovu marku dodatno pogurati naprijed.

Autor: Redakcija