​Test: Ford Focus Trend Edition Business 1.5 EcoBlue

11.04.2019 u 12:48

Znanje i dugogodišnje iskustvo, FORD je usmijerio na razvoj novog Focusa. Rezultat je: vrhuski hečbek!

Sve što ste do sada znali o Focusu, slobodno možete zaboraviti. Fordovi inžinjeri i dizajneri su novom Focusu izmjenili skoro sve, odbacivši dosadašnje planove, dizajn, filozofiju i tehnička rješenja i krijenuli od nule. Ipak, jedna stvar koja je ostala ista, je ta da je novi Ford Focus izuzetno dobar za vožnju, kao i uvijek.

Detalji na Focusu su jako umjereno urađeni, gotovo da nema elemenata koji su nam "zapeli" za oko. Spušteniji prijednji dio, oštrije sportske linije, povučen C stub u prtljažniku, lijepi točkovi, snažna prednja maska, LED svijetla i vrlo autentičan zadnji dio, upravo čine tu harmoniju koja se izdvaja iz mase sličnih automobila. Da li se Ford Focus vama sviđa ili ne, sigurno je da je apsolutno prepoznatljiv, što u današnje doba nije mala stvar.

Enterijer je izvanredno projektovan, rekli bismo vrlo pametno, jer su iskoristili svaki centimetar unutrašnjosti. Materijali koji su korišćeni za unutrašnjost su jako kvalitetni. Ono što je najzanimljivije jeste da je Ford napravio odličnu organizaciju vozačkog mjesta i ergonomiju sjedišta. Sve je apsolutno "pod ruku" vozaču. Interesantno je da u Focusu nema mnogo prekidača i tastera, kako na centralnom grebenu, tako i na upravljaču. Upravljač je dosta pojednostavljen. Instrumenti su jako pregledni i lako čitljivi. Displej je vrlo koristan, vozač ima mogućnost da pogleda navigacione mape, podatke o vožnji, informacije sa multimedijalnog sistema ili saobraćajnih znakova na putu. Takođe, na displeju se ispisuje i ograničenje i upozorenje o slučajnom napuštanju saobraćajne trake, detekcija drugih vozila u mrtvim uglovima ili alarm o ulasku u jednosmjerni pravac iz zabranjenog smjera. Sjedišta onovog Focusa su ono što čini jednu od njegovih najboljih strana, jer su veoma udobna i odlična su za duga putovanja.

Testni auto koji smo vozili posjeduje 1.499 ccm3 i snagu od 120 KS, odnosno 88 kW. Ovo je potpuno novi motor sa smanjenom potrošnjom, nižom emisijom zagađujućih gasova i čestica, te turbo punjenjem koje poboljšava performanse. Uprkos zahtjevima na putu, prosiječna potrošnja iznosila je 4,7 l na 100 km. Dodatna mirna vožnja čak je bila i 4,2 l na 100 km, čime se Focus približava potrošnji hibrida.

Ford Focus se odlikuje odličnom stabilnošću, preciznim upravljanjem i niskim položajem na cesti. Mjenjač je odlično izbalansiran sa raspoloživom snagom motora i sve što treba za aktivaciju, odnsno malo bržu vožnju jeste da uvijek budete u stepenu nižem nego uobičajeno. Ukratno, novi Focus je pouzdan i upravljiv, komforan i bezbjedan automobil čije nove prednosti će vas više nego zadovoljiti. Iz Forda smatraju da je ovaj automobil najbolji i najkvalitetniji kojeg su do sada proizveli. Ono što Ford Focus nudi svojim budućim vlasnicima svakako jeste moderan dizajn, štedljiv motor, napredna tehnologija, bogata oprema, vrhunski kvalitet i jedinstveno zadovoljstvo za upravljačem u komfornoj putničkoj kabini. Biće ovo kolosalna borba među konkurencijom, jer svakako Ford Focus zaslužuje sam VRH!

I na kraju, cijena. Testni model u opremi Trend Edition Business, te agregatom 1.5 EcoBlue, košta 52.301 KM.


Autor: Redakcija