TEST: Infiniti Q30 1.5d Premium - Auto.ba

TEST: Infiniti Q30 1.5d Premium

04.03.2018 u 23:09

Infiniti Q30 je novi model ove japanske kompanije koja je dio velikog koncerna u kojem su pored njih, Renault i Nissan. Sve više i više, tom koncernu pomaže ni manje ni više nego Mercedes. Obzirom na to da je Infiniti osmišljen kao premium brend ovog koncerna koji nudi nešto više od ostalih brendova ovog koncerna, ta Mercedesova tehnička pomoć se najviše usmjerava ka Infinitiju. Primjerice, paleta motora za model Q30 je u potpunosti preuzeta od Mercedesa, a tek je jedan agregat iz Renaultove fabrike. Osim motora, Q30 je nastao na platformi, sada već odlazeće generacije A-klase.

Eksterijer

Novi Infinitijev model izvana dosta podsjeća na A-klasu, ali posjeduje i robusnost modela GLA. Možemo zaključiti da Infiniti sa Mercedesom ne dijeli isključivo platformu, već i neka osnovna dizajnerska rješenja. Međutim, Q30 samo oblikom liči na pomenute modele. Gledajući širu sliku, Q30 je istinski Infiniti. Prednji kraj karakteriše veoma široka maska hladnjaka, sasvim tipična za Infinitijeve modele. Prednja svjetlosna grupa savršeno se uklapa u prednji kraj automobila sa pomalo atipičnim stapanjem sa kromiranim obrubom maske. Q30 bismo opisali kao veoma atraktivan model zbog njegovog dizajna koji ga izdvaja iz mase. Dizajneri u Infinitiju su se koristili nešto složenijim oblicima koji ovom automobilu daju poseban karakter. Zadnja svjetlosna grupa je izuzetno široka, ali upravo zbog specifičnog dizajna ne doima se takvom kada gledate ovaj automobil straga. Promijenite li ugao gledanja, biće vam jasno da se radi o prilično velikim svjetlima. Veoma lijep detalj koji posjeduje i „obični“ Q30 jesu dvije izduvne cijevi, odnosno njihovi krajevi koji ovom modelu daju sportski duh. O gabaritima ovog ljepotana iz Japana najbolje govore brojke. Njegova dužina iznosi 4.425 mm, širok je 2.083 mm i visok 1.495 mm.

Enterijer

Da Infiniti Q30 ne izgleda samo otmjeno iz vana, dokaz je njegov enterijer koji vam pruža osjećaj luksuza. Oličenje čistog hedonizma. Ono što posebno volimo vidjeti na novim automobilima je oblaganje plastičnih dijelova mekanim materijalima zbog kojih stičete drugačiji dojam i jasno vam je da se radi o nešto višoj klasi. Iako taj detalj ne znači mnogo, nešto zahtjevnijim kupcima može biti ključni. Ugođaj u kabini je skoro savršen. Zašto skoro? Jednostavno, savršenstvo ne postoji, ali Infiniti je izuzetno blizu tom apstraktnom pojmu. Panoramski krov vam daje osjećaj dodatnog prostranstva, a Q30 je svakako prostran automobil, tako da će taj dodatak Infiniti učiniti još „većim“. Sjedišta su udobna, dovoljno mekana da upijaju vaše tijelo tokom vožnje, ali istovremeno pružaju potporu vašim leđima koja najviše trpe tokom vožnje. Ipak, u Infinitiju to nije slučaj pa će vaša putovanja biti veoma ugodna pogotovo ako putujete u društvu vaše porodice. Iako nije koncipiran kao porodični auto, Q30 vam nudi sasvim dovoljno prostora i na zadnjim sjedištima, a prtljažnik raspolaže zapreminom od 430 litara.

Motor i vozne karakteristike

Naš testni primjerak je pod haubom posjedovao 1.5 litarski turbo punjeni dizelski motor od 110 KS. Snaga se prenosi na prednje točkove pomoću šestostepenog ručnog mjenjača. Radi se o Renaultovom prepoznatljivom agregatu koji se u svim modelima pokazao kao veoma pouzdan i ekonomičan. Tako je bilo i na testu, a potrošnju smo na momente uspijevali spustiti i ispod 4 litra. Prosjek koji možemo izvući jesu 4,2 litra koje je Q30 trošio uz odgovarajući stil vožnje. Ako želite nešto oštriju vožnju, ovaj model vam može i to pružiti, ali za to bismo ipak preporučili jače agregate, a posebna prednost je što ovaj automobil možete kupiti i sa pogonom na sva četiri točka. Q30 leži veoma dobro, a mjenjač svoj posao obavlja očekivano dobro. Iako ne pruža potpuno isti osjećaj kao i Mercedesovi modeli koje smo spominjali na početku, ovaj automobil je izuzetno dobra investicija, jer se radi o brendu koji nosi dobru reputaciju i po pitanju pouzdanosti, a u BiH je sve više prisutan što govori da se Infiniti i kroz druge modele pokazao veoma dobro.

Karakteristike testnog vozila

  • Motor: 1.461 ccm, dizel
  • Snaga: 80 kW 110 KS
  • Mjenjač: 6-stepeni, ručni
  • Dužina: 4.425 mm
  • Širina: 2.083 mm
  • Visina: 1.495 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.700 mm
  • Pogon: prednji
  • Zapremina rezervoara: 50 l
  • Zapremina prtljažnika: 430 l
  • Potrošnja: 4,2 l

Cijena testnog primjerka: 62.918,00 KM


Autor: Redakcija