​TEST: Mahindra Quanto 2.2 C8 4x4

09.01.2018 u 21:26

Mahindra Quanto je predstavljena još 2012. godine. Prva generacija ovog modela indijskog proizvođača je i dalje aktuelna, a model Quanto se nudi u četiri verzije: C2, C4, C6 i C8, a sam naziv Quanto izveden je iz riječi Quantum. Automobil prema riječima čelnika Mahindre karakterišu četiri osobine: izdašan prostor, udobnost, snaga i performanse. Da li Quanto C8 posjeduje navedene kvalitete, uvjerili smo se tokom testa ovog nadasve zanimljivog automobila.

Ako gledamo domaće tržište, Mahindra je usitinu raritetan automobil na našim cestama. Ipak, mišljenja smo da će i ova marka vremenom pronaći svoju klijentelu, ali da je još uvijek prerano očekivati neku masovniju prodaju. Ne zato što Mahindra treba da se dokaže kao proizvođač, već zato što malo teže prihvatamo novitete.

Pređimo na model. Quanto je nastao na istoj platformi koji koristi i model Goa. Radi se o terenskom vozilu sa homologacijom teretnog vozila N1 kategorije. Svojim izgledom ne plijeni posebnu pažnju. Quanto je u tom segmentu sasvim običan model. Ne donosi neke atraktivne detalje, nema ništa revolucionarno. Ne nameće se kao neki „pozer“ koji voli da se slika. Quanto je izuzetno jednostavno dizajniran, ali ne bez razloga. Ako pogledamo model istog proizvođača, KUV100, primjetićemo veoma moderan i atraktivan dizajn. Izgledom, puno je privlačniji od Quanta. Međutim, Quantove sposobnosti ga čine istinskim terenskim vozilom za koje ne postoje prepreke. Samim tim, i dizajn je podređen off-roadu. Prednji kraj ima visoko postavljenu masku hladnjaka i prednju svjetlostnu grupu. Bočna linija prikazuje Quantov karakter istinskog terenca pa svojom siluetom blago podsjeća na Jeep Wrangler. Već izvana je lako uočiti da je pozicija u kabini znatno povišena. Straga, dominantna su velika vrata prtljažnika sa rezervnim točkom. Moramo pohvaliti izuzetno nizak tovarni prag ovog automobila koji vam utovar tereta čini izuzetno laganim.

Pogled u tehničku knjižicu donosi nam precizan uvid u dimenzije Quanta. Quanto C8 je dug svega 3.985 mm. Širina automobila iznosi 1.840 mm, a visok je 1.900 mm.

Enterijer automobila prati eksterijer. Ne očekujte ništa spektakularno, revolucionarno. Ipak, ne možemo se otrgnuti od utiska da smo blago prevareni. Ne u lošem smislu. Ne očekujete da ima skoro sve opcije poput mnogo skuplje konkurencije. Pregledali smo detaljno tehničku knjižicu i vidjeli listu dodataka koje ovaj model posjeduje, međutim, gotovo su neprimjetni. Vješto su uklopljeni u veoma jednostavan dizajn automobila. Zato kažemo da smo prevareni. Quanto djeluje poput stidljivih osoba koje zbog svoje povučene prirode ne otkrivaju lako svoj pravi karakter, međutim kada ih bolje upoznate počnete ih mnogo više cijeniti. Raspored prekidača i svih komandi u automobilu je odmjeren i klasičan, sve je na svom mjestu, jednostavno za korištenje. Što se tiče svoje funkcionalnosti i praktičnosti, Quanto je uspješno položio svoj test. Položaj za volanom je, kao što smo ranije rekli, blago povišen i daje vam veoma dobar pregled onoga šta se dešava oko vas. Izuzetno je pregledan i iz tog aspekta veoma lagan za vožnju. Zbog dužine automobila, putnici na zadnjim sjedištima imaće manje prostora za noga, a i prtljažnik je nešto manji. Njegova zapremina iznosi 450 litara u standardnoj konfiguraciji, a povećava se na 610 litara kada se obore zadnja sjedišta.

Testni model je pod haubom krio 2.2 litarski turbo dizel motor koji razvija 88 kW/ 120 KS uz obrtni moment od 290 Nm. Kada gledamo kubikažu i snagu, rekli bismo da je to relativno mala snaga. Međutim, pogledamo li njegovu osnovnu namjenu u kojoj snaga ne igra veliku ulogu, reći ćemo da je 120 KS sasvim dovoljno. Jedina mana koju bismo istakli jeste prilično visoka prosječna potrošnja koja iznosi 8,5 l/100 km. Svoje prave kvalitete Quanto pokazuje van ceste pa njegov pogon na sva četiri točka jasno dolazi do izražaja u teškim uslovima vožnje.

Za kraj, moramo priznati da smo ugodno iznenađeni razinom opremljenosti. Za neki drugi automobil, mislimo na evropske proizvođače, sigurno biste morali izdvojiti mnogo veću svotu novca. Mahindra Quanto C8 koju smo mi vozili košta svega 39.755,00 KM. Za taj novac, dobijate automobil koji vas neće iznevjeriti čak i kada uslovi na cesti postanu veoma teški.

Tehničke karakteristike:

  • ·Motor: 2.179 ccm, 4 cilindra, dizel
  • ·Snaga: 88 kW/ 120 KS
  • ·Mjenjač: 5-stepeni, manuelni
  • ·Dužina: 3.985 mm
  • ·Širina: 1.840 mm
  • ·Visina: 1.900 mm
  • ·Međuosovinski razmak: 2.760 mm
  • ·Masa vozila: 1.850 kg
  • ·Pogon: 4x4
  • ·Rezervoar: 55 l

Autor: Redakcija