TEST: Opel Grandland X Innovation 1.6 DTH AT6

02.04.2018 u 08:01

Nakon Mokke i Crosslanda, u BiH je stigao i najveći Opelov SUV. Grandland X, kako mu i samo ime nagovještava je premium SUV Opelove game terenaca. Grandland je stvoren za velike stvari. Praktično, radi se o nasljedniku nekadašnje Antare. Gledajući trenutnu ponudu (O)PSA Grupacije, Grandland X je najbolji izbor. Kada kupujute terenac ove klase, gledate da dobijete najviše od automobila. Peugeot 3008 i Citroën C5 Aircross su uistinu odlični modeli sa sjajnim karakteristikama, ali za tu klasu očekujete i integralni pogon. Nažalost, Francuzi nam to još nisu ponudili, a iz Opela su najavili da će Grandland dobiti i pogon na sve točkove što bi mogao biti jedan od najjačih aduta. Opelov "grande" SUV odaje sliku zanimljivog automobila, a koliko je istinit taj prvi dojam pročitajte u nastavku.

Eksterijer

Grandland X je vidno veći od ostalih SUV-ova iz Opelove ponude. Osim više prostora, Grandland nudi i nešto atraktivniji izgled. I dalje biste s lakoćom zaključili da se radi o Opelu čak i kada bi skinuli sve oznake s njega jer sa ostalim Opelovim modelima dijeli karakterističan dizajn prednje svjetlosne grupe i maske hladnjaka. Bočna linija Grandlanda neopisivo podsjeća na Peugeot 3008. Ipak, Grandland je u svom „nastupu“ uvjerljiviji kao terenac. Peugeot 3008 je po pitanju luksuza i inovacija za nijansu ispred Grandlanda, ali uz Grandlandovu cijenu i vozne karakteristike, razmislili bismo da li bi odabrali luksuz ili čistokrvnog terenca. Straga, Grandland izgleda još mišićavije. Stameni terenac, dug je 4.477 mm, širok 1.856 mm i visok 1.609 mm.

Enterijer

Unutra, imamo jedan tipičan Opel. Nadasve praktičan, Grandland nudi pregršt prostora u kabini i veoma lijep i kompaktan dizajn. Pozicija vozača za upravljačem nudi ugodan položaj sa osjećajem sigurnosti. Direktan volan vam omogućava da s lakoćom upravljate ovim automobilom. Infotainment sistem je isti kao i u drugim Opelovim modelima, a naročito je koristan Apple Car Play pomoću kojeg vrlo lako povežete vaš automobil i iPhone. Veliki broj pretinaca vam olakšava smještanje ličnih stvari koje vam mogu zatrebati u vožnji, ali isto tako mogu biti smetnja ako se nađu u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu. Iako je linija krova blago zakošena, Grandland X nema oblik coupe automobila pa je i prostora iznad glave za putnika na zadnjim sjedištima sasvim dovoljno u Opelovom terencu. Sjedišta su jako lijepo profilisana, a prednja posjeduju i podesivu potporu za noge.

Motor i vozne karakteristike

Opel Grandland X nudi jedan benzinski i dva dizelska agregata. Testni model je pod haubom imao 1.6 litarski DHT motor koji razvija 120 KS uparen sa šestostepenim automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na prednju osovinu. Iz Opela su nas navikli na izuzetno kvalitetne i štedljive motore, a tu reputaciju njeguju i kroz model Grandland. Uz solidne performanse, ovaj automobil troši svega 5,1 litar na 100 km. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 188 km/h. Iako nije sportski orijentisan, Grandland sasvim pristojno leži na cesti. Gledajući kompletan paket koji nudi Grandland, za malu svotu novca, možete dobiti sjajan terenac sa mnogo prostora za vas i vašu porodicu, kao i ekonomičan motor koji vas neće iznevjeriti nikada.

Karakteristike testnog vozila:

  • Motor: 1.560 ccm, dizel
  • Snaga: 88 kW/120 KS
  • Mjenjač: 6-stepeni, automatski
  • Dužina: 4.477 mm
  • Širina: 1.856 mm
  • Visina: 1.609 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.675 mm
  • Pogon: prednji
  • Zapremina rezervoara: 53 l
  • Zapremina prtljažnika: 515 l
  • Potrošnja: 5,1 l

Cijena testnog modela: 47.136 KM

Autor: Redakcija