​TEST: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo

04.11.2017 u 23:12

Nasljednica Vectre, Opel Insignia, vratila se u punom sjaju. Prva generacija je predstavljena još 2008. godine i čini se da je nova Insignia stigla u pravom momentu. Napredak nove Insignie je vidljiv u svakom segmentu. Osim tipičnih linija za trend koji autoindustrija prati, nova Insignia svojom veličinom može stati rame uz rame sa premium limuzinama kao što su Mercedes E-klase i BMW serije 5. Sve to uz mnogo manju cijenu.

Krenimo od vanjskog izgleda. Nova Insignia je „narasla“ te je sada duga 4,9 m, ali je i niža 3 cm od prethodnice. Svojim izgledom sigurno će osvojiti srca ljubitelja limuzina jer posjeduje sve elemente prave krstarice. Izvana izgleda veoma moderno, međutim Opelovi dizajneri su pribjegli nešto konvecionalnijem dizajnu enterijera. Tipično za njemačku kompaniju. Opel je igrao na sigurno. Sjedišta karakteriše izvrsna ergonomija kao i lakoća modifikovanja i adaptacije prema željama. Komandna tabla je gotovo ista kao u Astri. Tu sličnosti prestaju. Kvalitet materijala kao i završna obrada su znatno bolje nego u Astri. Opel se potrudio da ne odskače od konkurencije pa je u novu Insigniu ubacio ekran od 8 inča preko kojeg je moguće podešavati neke osnovne funkcije. Ipak, zadržana su i mehanička dugmad pa su i ljubitelji „mehanike“ zadovoljeni. Dolazimo do zaključka da je putovanje u novoj Insigniji pravi užitak.

Iako je PSA grupacija kupila Opel, to se neće primjetiti što se tiče ponude motora. Ponuda benzinskih motora se svodi na tri moguće opcije: 1.5 Turbo od 140 KS i 165 KS (testni model), dok je najjači benzinac dvolitarski turbo motor od 260 KS. Što se tiče dizela, HDI motore nećemo vidjeti u Insigniji, bar za sada. I kod dizela nalazimo tri opcije: 1.6 Turbo od 110 i 136 KS, kao i 2.0 Turbo od 170 KS. Za vrijeme testa, 1.5 Turbo od 165 KS pokazao se odlično te da se sasvim solidno nosi sa Insignijinom masom. Ovaj motor ipak ne bismo preporučili onima koji vole nešto bržu vožnju i brži odziv gasa.

Naš testni model opremljen je klasičnim ovjesom kojeg je moguće kontrolisati i elektronskim putem pa u zavisnosti od situacije, Insignia može da se ponaša kao neki solidan sportaš, ali i bez problema da savlada i neravnine, a ni nekvalitetna podloga joj ne predstavlja prepreku.

Opel Insignia spada među najpovoljnije limuzine u svojoj klasi. Polazna cijena iznosi 41.268 KM, a cijena testnog primjerka je 59.594 KM.

Autor: Redakcija