TEST: Renault Koleos Energy dCi 175 4WD X-Tronic INITIALE PARIS - Auto.ba

TEST: Renault Koleos Energy dCi 175 4WD X-Tronic INITIALE PARIS

14.02.2018 u 14:23

Nakon osrednje prve generacije modela Koleos, u Renaultu nisu imali pravo na grešku na „popravnom ispitu“. Stari Koleos je došao u vrijeme kada SUV modeli nisu imali popularnost kakvu imaju danas. Shodno tome, novi Koleos bi trebao biti najbolje od Renaulta, uz premijum limuzinu Talisman. Već na samom predstavljanju Koleos je djelovao uvjerljivo i dovoljno atraktivno za zahtjeve tržišta. Sada je on poprimio izgled pravog SUV modela i čini se da su u Renaultu napravili dobar posao.

Eksterijer

Ako se sjetimo prošle generacije Koleosa, objektivno govoreći nije nas ostavljao bez daha. Previše je ličio na prisilno uvećanu treću generaciju Clia. Nije ostavio jak dojam ni na kupce. Sada je Renault proširio ponudu SUV modela. Tako je Captur naslijedio tu titulu povišenog Clia, a Koleos je od ružnog pačeta postao pravi labud. Ne govorimo to samo zbog biserno bijele boje u kojoj je došao testni primjerak, već zbog njegovog dizajna koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Veoma masivna maska hladnjaka dominira prednjim krajem, a u sklopu nje se nalazi i prednja svjetlosna grupa sa karakterističnim C-oblikom. Prostor ispod motora je dodatno ojačan metalnom oplatom karakterističnom za terence. Kako se radi o najboljem paketu opreme, iz Renaulta su se potrudili da jasno „markiraju“ model. Ukrasne pločice sa natpisom „Initiale Paris“ su vidljive su na prednjem kraju ispod Renault loga, kao i na prednjim bočnim vratima. Bočne strane su dodatno ukrašene kromiranim lajsnama i ručkama vrata. Masivna zadnja svjetlosna grupa dominira zadnjim krajem uz veoma velika vrata prtljažnika. Francuski gorostas je dug 4.672 mm, širok 1.843 mm i visok 1.678 mm. Iako se ne radi o najvećem automobilu u klasi, Koleos nudi dosta prostora

Enterijer

Ne znamo da li je Koleos ugodniji oku izvana ili iznutra. Sva ljepota koja se nalazi vani, Renaultovi dizajneri su prenijeli i u unutrašnjost. Šta je to što Koleosa čini tako fascinantnim? Možemo reći da je misteriozan, a istovremeno neodoljivo profinjen. Sve što dotaknete u Koleosu daje vam poseban osjećaj kakav ne doživljavate u svim drugim automobilima. Za enterijer su korišteni samo najbolji materijali. Shodno Koleosovim režimima vožnje, koji svaki ponaosob ima svoju boju, tako je osvijetljena unutrašnjost. Oku ugodan detalj. Sve u Koleosu je vrhunsko. Od položaja za volanom, samog upravljača koji je u gradskoj vožnji veoma lagan, dok pri većim brzinama on postaje nešto teži kako bi se izbjegli nagli trzaji. Ako gledamo količinu prostora, Koleos je i tu sjajan. Iako se ne radi o najvećem automobilu u klasi, Koleos je uistinu prostran. Kako za putnike naprijed, tako i pozadi. Teško je mnogo govoriti o automobilu koji najbolje govori sam za sebe. Radi se o automobilu koji vam lako izmami osmijeh na lice i koji vam stvara zadovoljstvo svaki put kada sjednete za njegov volan. Sjedišta koja savršeno „grle“ vaše tijelo, duga putovanja će učiniti vožnjama punim zadovoljstva.

Motor i vozne karakteristike

Šta reći o sjajnom 2.0 litarskom turbo dizel motoru? Osim veoma tihog i uglađenog rada, možemo reći da se sjajno nosi sa Koleosovom masom koja iznosi 1.747 kg. Ipak, to za sobom povlači nešto višu potrošnju od 6,4 litra, ali za automobil ovih dimenzija možemo reći da je to sasvim prihvatljivo. Kada govorimo o ubrzanju, od 0 do 100 km/h ovaj automobil ubrzava za 9,5 sekundi. Prilično dobro za jedan porodični terenac. Kada se radi o vožnji u krivinama, Koleos se i tu dobro pokazao. Uz minimalna naginjanja u krivinama, ovaj gorostas se sasvim dobro nosi i sa vijugavim cestama.

Zaključak

Renault nas je oduševio sa novim Koleosom. Iako možda ne bismo trebali ovoliko da hvalimo bilo koji automobil, nije nas ostavio ravnodušnima. Uz neodoljiv stil, vozne karakteristike i svoju praktičnost, sigurni smo da će ovaj automobil biti prvi izbor brojnih porodica koje žele i terenac i monovolumen u jednom automobilu.

Tehničke karakteristike vozila:

  • Motor: 1.995 ccm, 4 cilindra, dizel
  • Snaga: 130 kW/ 170 KS
  • Mjenjač: 7-stepeni, automatski
  • Dužina: 4.672 mm
  • Širina: 1.843 mm
  • Visina: 1.678 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.705 mm
  • Masa: 1.747 kg
  • Pogon: 4x4
  • Zapremina rezervoara: 60 l
  • Potrošnja: 6,4 l

Cijena osnovnog modela: 50.900 KM

Cijena testnog primjerka: 82.480 KM

Autor: Redakcija