TEST: Suzuki Swift 1.2 GL - Auto.ba

TEST: Suzuki Swift 1.2 GL

26.01.2018 u 19:21

Suzuki Swift je model koji traje već 35 godina i još uvijek ima svoju publiku bez obzira na to što dolaze novi modeli koji postavljaju neke nove standarde. Swift je, pak, uvijek ostao dosljedan sebi i sačuvao je svoj izvorni karakter i sve osobine po kojima je postao poznat. Danas, Swift je u svojoj petoj generaciji i moramo priznati da je Swift i dalje „onaj stari“, ali u novom ruhu. Svoj karakter nam je pokazao tokom testa.

Eksterijer

Suzuki Swift je još od svoje treće generacije gotovo netaknut, ako gledamo njegovu siluetu. Svoj prepoznatljivi izgled je zadržao i u aktuelnoj, petoj generaciji. Swift je i dalje veoma dopadljiv, mali gradski auto sa veoma dobrim voznim karakteristikama. Njegova najveća prednost je njegova veličina kao i cijena koja ga svrtava među najpovoljnije automobile u klasi. Kada smo već spomenuli dimenzije, odmah ćemo reći da je novi Swift dug 3.840 mm, širok 1.735 mm i visok 1.495 mm. Dakle, Swift nije automobil koji želi da bude najveći u klasi. Nikada nije ni pravljen da bude najveći. Ipak, ono čime Swift osvaja jeste njegov atraktivan, ali jednostavan izgled koji najviše privlači mlađu populaciju. Sprijeda, Swift izgleda kao jedan „veseo“ automobil. Široka maska hladnjaka postaje karakterističan detalj na svim automobilima današnjice, ali izuzetno simpatičan detalj jeste oblik koji podsjeća na osmijeh, a formiraju ga povezana svjetla za maglu. Kupe automobili se vraćaju u modu, a u Suzukiju su toga svjesni. Zato su se potrudili da na provjeren način prikriju ručku zadnjih vrata pa su je stopili sa danjim staklom, što smo već viđali ranije. Nazad, imamo veoma uočljivu zadnju svjetlosnu grupu koja dominira. Pored toga, zadnji branik ima zanimljiv detalj na svojoj sredini koji blago podsjeća na difuzor pa nas Swift podsjeća na to da on ima i sportske gene.

Enterijer

Obzirom da je testni primjerak imao samo osnovni paket opreme, ne možemo tražiti neki visok nivo luksuza i veliki broj modernih dodataka. Swift je ostao jednostavan, ali praktičan. U središnjem dijelu instrument table postavljen je MP3/ WMA CD player na koji se moguće povezati i putem Bluetootha. Ispod njega, smještene su komande klime, kao i utičnica od 12 V.

Pozicija za volanom je veoma dobra i Swift je s tog aspekta pregledan auto. Volan je izuzetno direktan i precizan, što vam nudi odlične povratne informacije direktno od automobila. Obzirom da se radi o malom automobilu, ne možemo tražiti veliki prostor na zadnjim sjedištima, kao ni veliki prtljažnik.

Motor

Testni primjerak je pod haubom krio 1.2 litarski benzinac koji razvija 66 kW/ 90 KS. Ovaj atmosferski prehranjivan motor donio je Swiftu nešto veću zapreminu i bolju efikasnost motora. Prosječna potrošnja Suzuki Swifta je 5 litara što je sasvim zadovoljavajuće, ali ipak ne bi bilo loše kada bi ovaj sjajni mališan imao nešto manju potrošnju kako bi u tom segmentu bio konkurentniji. Ipak, moramo priznati da je Swift zadržao svoj prepoznatljivi karakter i kada su vozne karakteristike u pitanju. Swift i dalje savršeno leži na cesti pa čak i kada se radi o običnom modelu sa svega 90 KS, prolazak kroz krivine je pravi užitak za volanom ovog mališana.

Zaključak

Suzuki Swift je i dalje sjajan jeftini auto koji vam nudi praktičnost, funkcionalnost i prije svega svoj mladalački duh stavlja u prvi plan. Sviđa nam se što automobil ima napredak u odnosu na prošlu generaciju, kako tehnički, tako i estetski. Osim nešto veće potrošnje u odnosu na konkurenciju, ne bismo ništa drugo zamjerili ovom simpatičnom mališanu.

Tehničke karakteristike vozila:

  • Motor: 1.242 ccm, 4 cilindra, benzin
  • Snaga: 66 kW/ 90 KS
  • Mjenjač: 5-stepeni, ručni
  • Dužina: 3.840 mm
  • Širina: 1.735 mm
  • Visina: 1.495 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.450 mm
  • Masa: 840 kg
  • Pogon: prednji
  • Zapremina rezervoara: 39 l
  • Potrošnja: 5 l

Cijena testnog primjerka: 20.600,00 KM

Autor: Redakcija