​Test: Toyota C-HR 1.8 HSD 5D E-CVT C-ULT TECH TSS

17.07.2018 u 11:39

Kada nam neko spomene japanske automobile, prva pomisao su nam ikone autoindustrije, kao što su Toyota Supra, Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer EVO, Nissan GT-R, Honda NSX i mnogi drugi automobili. Svi navedeni modeli, ostavili su dubok trag na razvoj autoindustrije, a Japan je postao prepoznatljiv po upravo ovim automobilima. Sada su došla neka druga vremena, novi heroji. Toyota se predala proizvodnji hibridnih automobila. Upravo je njihov Prius prvi hibridni model koji je pušten u masovnu proizvodnju. Vremenom su samo napredovali i došli do čvrste liderske pozicije. O kvalitetu njihovog hibridnog pogona govori i pobjeda na ovogodišnjem izdanju 24 sata Le Mansa. Model koji privlači sve više pažnje, ponajviše zbog svog futurističkog izgleda, jeste Toyota C-HR. O ovom veoma interesantnom modelu možete čitati u nastavku teksta.

Eksterijer

C-HR je model koji vas ne može ostaviti ravnodušnim. Ili ćete ga voljeti zbog jedinstvenog dizajna koji ovom automobilu daje neku posebnu notu. Stekli smo dojam da sam automobil ne pripada 21. vijeku, već je daleko ispred nas. Za nas, ovakav dizajn je pun pogodak, a pogotovo ako gledamo zadnji kraj automobila. Testni primjerak je došao u perla bijeloj boji, a paleta nudi još 10 boja za koje se kupci mogu odlučiti. Od standardne opreme za C-ULT modele, iz Toyote izdvajaju krov vozila u sjajnoj crnoj boji što stvara lijep kontrast boja, pogotovo kada je automobil bijel kao što je bio naš testni. Svakako, vrijedi istaći i 18“ aluminijske felge, koji staju na gume dimenzija 225/50/R18. Kada je u pitanju dodatna oprema, posebno nam se svidio Tech Pack koji podrazumijeva BI-LED prednja svjetla, LED zadnja svjetla, LED svjetla za maglu, LED pokazivače sa dinamičnim smjerom kretanja, BSM sistem prepoznavanja vozila u mrtvom uglu i RCTA sistem prepoznavanja vozila u mrtvom uglu pri vožnji unazad. Koristan paket koji vas košta 2.000 KM, ali u mnogome olakšava vožnju, pogotovo u gradu.

Enterijer

Podjednako impresivan i unutra, novi C-HR se u potpunosti prilagođava vama i vašim potrebama. I kao što je izvana futuristički, tako je i unutra. Umirujuće plavo osvjetljenje, kao i plavi detalji na armaturi i vratima su dio standardne opreme za C-ULT modele. Kožni volan vam daje lijep osjećaj u vožnji, a vozačevo sjedište ima opciju elektronske prilagodbe lumbalnog dijela. Takođe, prednja sjedišta imaju i grijanje. Vožnja u C-HR-u je veoma ugodna, prostora ima sasvim dovoljno. Odličan automobil za prosječnu porodicu.

Motor i vozne karakteristike

Kako smo već rekli, ovdje se radi o hibridu. Testni primjerak je imao 1.8 turbo benzinski motor u kombinaciji sa elektromotorom, ukupne snage od 122 KS. Snaga se na predne točkove prenosi pomoću eCVT mjenjača, posebno prilagođenog za hibridnu verziju ovog automobila. Iako je snaga prilično skromna za današnje standarde, možemo reći da automobil sasvim lijepo ubrzava i prati ono što vozač zahtijeva od njega. Najviše nas je oduševilo ležanje ovog automobila u krivinama jer se ipak radi o SUV-modelu koji je visok 1.565 mm.

Tehničke karakteristike:

  • Motor: 1.798 ccm, hibrid
  • Snaga: 90 kW/122 KS
  • Mjenjač: eCVT, automatski
  • Dužina: 4.360 mm
  • Širina: 1.795 mm
  • Visina: 1.565 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.640 mm
  • Pogon: prednji
  • Zapremina rezervoara: 53 l
  • Zapremina prtljažnika: 377 l
  • Potrošnja: 4,5 l

Cijena: 49.390,00 KM

Autor: Redakcija