TEST: Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI SCR 4Motion R-Line

18.09.2018 u 07:21

Malo je automobila koji vas u potpunosti oduševe. Uvijek možete pronaći neku manu, veću ili manju, ali gotovo je nemoguće naći savršen model. Možda nećemo biti korektni prema drugim modelima iz ovog segmenta koji svakako zaslužuju pohvale, ali Touareg nas je osvojio već na prvi pogled. Čak i kada je tek predstavljen, bio je veliko osvježenje na sceni. Vidjeli smo smjelost, hrabrost i jačinu u njemu. Ono što je falilo prethodnoj generaciji. Prethodna generacija Touarega je bila lijepa, ali nije odavala sliku jakog i moćnog terenca. Novi Touareg, pak, izaziva strahopoštovanje i obavezu da mu se naklonite i istaknete poštovanje prema njemu. Da, govorimo o automobilu.

Eksterijer

Novi Touareg neodoljivo podsjeća na Arteona, starijeg „brata“ iz Wolfsburga. Prednja svjetlosna grupa i maska hladnjaka su gotovo identične, ali srazmjerno uvećane kako bi priličile ovako velikom automobilu. Pošto smo imali čast da vozimo model sa najboljim paketom opreme, masku hladnjaka krasi karakteristično slovo R koje nose samo najopremljeniji Volkswagenovi modeli. Svoj „pedigre“ Touareg ističe i na blatobranima, ukrasnim lajsnama sa po jednim slovom R sa svake strane. Prednja i zadnja svjetlosna grupa su opremljene LED tehnologijom. Model krasi elegancija prožeta sirovom snagom kakvu posjeduje ovaj automobil. Gorostas iz Wolfsburga je dug 4.878 mm, širok 1.984 mm i visok 1.717 mm. Kada gledamo prethodnu generaciju, najveća razlika je u dužini jer iznosi 82 mm. Novi Touareg je širi od prehodnika 43 mm i viši 8 mm. Takođe i međuosovinski razmak je narastao sa 2.893 mm na 2.904 što garantuje još bolje ležanje u krivinama.

Enterijer

Najveći napredak u enterijeru se odnosi na onaj tehnološki. Audi Q7 koji je, ruku na srce, stigao prije Touarega, nudi mnogo manje tehnologije u cockpitu. Novi Touareg je daleko napredniji i oku ugodniji, ali i praktičniji. Iako vam se sve čini dalekim od vas zbog Touaregove prostranosti, ipak vam je sve na dohvat ruke. S pozicije vozača, ni u jednom momentu ne morate da previše pažnje skrećete na komplikovane komande. U Volkswagenu su vam ponudili čitavu paletu mogućnosti, ali su isto tako sve pojednostavili do maksimuma. Analogni instrumenti odavno više nisu „in“ pa su zato „out“ iz novog Touarega. U prevodu, kompletna instrument tabla je izvedena u dva ekrana. Jedan iza volana, a drugi, slobodno možemo reći ogromni na sredini. Tu se nalazi projekcija zadnje kamere, navigacije, infotainment sistema i svih podešavanja automobila. Na ovom manjem prikazuje se slika s prednje kamere kao i osnovne informacije, kao što su brzina kretanja, stepen prenosa, potrošnja...

Što se udobnosti tiče, dali bismo mu i veću ocjenu od 10. Ne ubrajamo tu izuzetno ugodnu masažu lumbalnog dijela, gledamo isključivo sjedišta koja su dovedena do savršenstva i kombinacija kože i platna je veoma ugodna čak i na vrelom suncu. Naravno, spomenuli smo masažna sjedišta. Ako nemate vremena da idete na ponekada neefikasne masaže, niste previše raspoloženi za razgovor sa terapeutom za vrijeme masaže, ili ste do te mjere privrženi za vaš auto, onda je Touareg pravi izbor za vas. Ne brinite, veoma je nježan.

Motor i vozne karakteristike

2.967 ccm iznosi zapremina ovog moćnog motora sa šest cilindara u V konfiguraciji. Naravno, očekivali biste i prilično veliku buku kako u kabini tako i spolja. Međutim, novi Touareg je gotovo nečujan. Tek u višim obrtajima čujete pjev moćnog dizelaša skrivenog ispod masivne haube automobila. O performansama je suvišno govoriti. Iako se radi o automobilu teškom dvije tone, kada papučica dotakne pod, kreće „ispucavanje“. Ubrzanje 0-100 km/h iznosi 5,9 sekundi, a proizvođaču ćemo vjerovati kada je u pitanju maksimalna brzina jer ona iznosi 235 km/h i nismo bili u prilici da se uvjerimo i u taj podatak. Za takvo ubrzanje je zaslužan je novi automatski mjenjač. DSG više nije u opticaju, a sada je tu novi, bolji i napredniji ZF mjenjač koji snagu na sva četiri točka prenosi ekspresno i osjetno brže od DSG-a.

Karakteristike vozila:

  • Motor: 2.967 ccm, V6, dizel
  • Snaga: 210 kW/ 286 KS
  • Mjenjač: ZF, 8-stepeni, automatski
  • Dužina: 4.878 mm
  • Širina: 1.984 mm
  • Visina: 1.717 mm
  • Međuosovinski razmak: 2.904 mm
  • Pogon: na sve točkove, 4Motion
  • Zapremina rezervoara: 75l
  • Zapremina prtljažnika: 810 l
  • Potrošnja: 6,9 l
  • 0-100 km/h : 5,9 sekundi
  • Maksimalna brzina: 235 km/h

Cijena testnog primjerka: 168.289,89 KM

Autor: Redakcija