TEST: VW Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline

28.11.2016 u 20:42

Već i sami dodaci pored naziva Volkswagen Tiguan daju naslutiti da se radi o jednom od najbolje opremljenih modela novog Tiguana, ovog puta dizelaša sa 150 KS i pogonom na sve točkove koji ulazi u sam vrh ponude, a kao takav donosi i sva čuda moderne tehnologije.


Volkswagen je novi Tiguan izradio na novoj platformi s izgledom koji jednostavno osvaja na prvu!Moderne i oštre linije na tragu novog Golfa VII i novog Passata, ali ovog puta svojstvene samo Tiguanu pun su pogodak. Moćan i mišićav zadnji kraj, bočna linija koja se proteže od prednjeg blatobrana do zadnjih LED svjetala, agresivan i sportski prednji kraj s farovima u LED tehnici te brojni elementi za offroad vožnju postavljeni su sa nevjerojatnim međusobnim skladom.I kada uhvatite predah od zadovoljnog gledanja vanjštine, otvaranjem vrata slijedi novi val oduševljenja. Ako ste pomislili da su s vanjštinom stale velike novosti, unutrašnjost otkriva suprotno! Izrađena izuzetno kvalitetno s preciznim spojevima i detaljima najbolja je do sada.Idealnu poziciju lako je naći, a ergonomija je na visokom nivou. Velike kadice u vratima mogu primiti i najveće boce, a brojni pretinci otkrivaju praktičnost Tiguana. Središnji naslon za ruku je serijska oprema, a ispod njega je prostrani pretinac.Veliki ekran audio uređaja nudi Mirror Link povezivanje s pametnim telefonom, tu je i detaljna navigacija, USB povezivanje. Vožnja noću izuzetno je iskustvo zahvaljujući brojnim LED svjetlima koja dopiru doslovno iz svakog ugla, a svako osvjetljenje moguće je u tančine regulirati. Ali najvažnija novost na novom Volkswagen Tiguanu je virtualni kokpit. Viđenna novom Passatu, virtualni kokpit svoj je put pronašao i do Tiguana. Što sve nudi i koje su mogućnosti?


Virtualni kokpit, ekrani osjetljivi na dodir, Head up display, Mirror Link, Line assistant, automatsko parkiranje, kamera za vožnju unatrag, adaptivni tempomat i tako gotovo nekoliko stranica brojnih tehnoloških novotarija koje donosi Volkswagen Tiguan. Kao takav,Tiguan je izuzetno tehnološki „napredovan“, a to ćete osjetiti gotovo u svakom trenutku. Tehnologija će za vas upravljati vozilom, kočiti i ubrzavati, pratiti vozila oko vas, linije i trak u kojem se krećete, paziti na „mrtvi ugao“, odabrati najbolji režim vožnje.Za sve ove tehnološke novosti treba vremena i kilometara za priviknuti se, međutim jednom kada vas sve ove blagodati razmaze, povratak na staro biti će gotovo nemoguć.


Volkswagen Tiguan vozi se odlično i ugodno kao limuzina, a kada to treba – postaje i terenac za povremene izlete van asfalta. Za to je zaslužan pogon na sve točkove i sistem koji donosičetiri različita načina vožnje, ovisno o terenu, a zahvaljujući brojnim tehnološkim dodacima Tiguanom se lako provlačiti i kroz gradsku gužvu. Osim četiri načina vožnje, tu su još i opcije poput štedljive vožnje, dinamične, prilagođene. Unutrašnjost je prostrana i u njoj će se ugodno osjećati 5 odraslih putnika. Klizna zadnja klupa sjajan je dodatak jer omogućuje varijabilan prtljažnik koji zaprema 505/615 do 1.655 litara prtljažnog volumena. Benefit za putnike straga su i tri centimetra dodatnog prostora za koljena, a čak i dvometraši imati će dovoljno prostora! Tiguan ima definitivno najveći prtljažnik u klasi, a kada otvorite njegova vrata iznenadit će vas dubina i širina tog prostora. Dizelski 2.0 TDI motor očekivano nudi pregršt snage, 150 KS čini nam se kao najboljim izborom, a uz hvaljeni DSG vožnja može biti onakva kakvu poželite.Potrošnja ispod 5 litara naprosto oduševljava!Sve skupa nekako nam je dalo naslutiti kako je novi i naš testi Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion Highline jedan idealan automobil, a svakako i ponajbolji iz Volkswagenove fabrike.Jedina prepreka do idealnog automobila je cijena od 90.399 KM, koja se čini viskom, tim više jer početni dizelaš starta s cijenom od oko 58.906 KM, međutim, nivo opreme i mogućnosti testnog modela lako opravdava svaku uloženu marku.

Autor: Redakcija