The Citroenist - platforma nastala po inspiraciji novinara

03.12.2018 u 12:29

Marku Citroën inspiriraju ljudi i njihov stil života, a isto tako i novinari sa svojim načinom rada. Citroën je na salonu „La Presse au futur“ predstavio svoju najnoviju inovaciju, prvu uredničku internetsku platformu za novinare „The Citroënist editorializer“. Platforma spaja sve objave marke Citroën (obavještenja za medije, fotografije, video snimke) te omogućuje pristup do najnovijih aktualnosti marke i automobilske industrije i ostalih zanimljivih tema. Na platformi se nalaze i informacije tiskovne agencije Relaxnews i njenog partnerskog poduzeća AFP.

U okviru rezultata svoje studije koju je obavila među novinarima u maju i junu 2018., tiskovna agencija Realaxnews je naglasila potrebu za odgovarajućim, točnim, stvarnim i izvornim sadržajima (1). Najuspješniji mediji se naime pretežno fokusiraju na kvalitetu i točnost svojih sadržaja, umjesto na traženje ekskluzivnih vijesti.

Citroën je više nego svjestan potrebe novinara za čim bržim odzivom i traženjem adekvatnosti u aktualnim pitanjima, zato je lansirao "The Citroënist editorializer". Ova internetska platforma omogućuje novinarima da mogu još bolje pratiti, koristiti i unaprijed predvidjeti aktualne vijesti marke, automobilskog sektora, kao i ostale interesantne teme (kultura, gospodarstvo, turizam, stil života, ...). Ova inovacija predstavlja za marku Citroën priliku za pružanje podrške medijima i njihovom traženju pouzdanih i izvornih informacija.

Platforma The Citroënist editorializer je dostupna na adresi www.thecitroenist.com i ima postavljena sljedeća tri cilja:

·Olakšati pristup informacijama sa centralizacijom obavještenja za medije, fotografije i video snimke marke Citroën, a također i multimedijskim sadržajima tiskovnih agencija AFP i Relaxnews;

·Istaknuti i označiti šta je u „trendu“ među 30.000 raspoloživih globalnih izvora i na društvenim mrežama;

·Pomoći u planiranju unaprijed objavljivanjem ključnih datuma i događaja marke Citroën, automobilskog sektora i ostalih aktualnih tema.

Za uvjete pristupa platformi obratite se službi za kontakt sa medijima Citroën: thecitroenist@citroen.com

The Citroënist editorializer je osmislila marka Citroën u saradnji sa tiskovnom agencijom Relaxnews grupacije Publicis. Tiskovna agencija Relaxnews je razvila platformu "my editorializer" prilagođenu potrebama marke Citroën.

(1) Kvalitativna studija obavljena u maju i junu 2018. od strane tiskovne agencije Relaxnews na osnovu polu-strukturiranih individualnih razgovora. Ukupno je obavljeno 16 temeljitih razgovora sa novinarima, stručnjacima u oblasti komunikacija i utjecajnim osobama, koji su odgovarali na posebno u ovu svrhu pripremljena pitanja.

Autor: Redakcija