Volvo S60 i XC60 dobili vrhunske ocjene u novom testu

27.09.2013 u 22:33

Vrhunska pozicija Volva na polju automobilske sigurnosti, ponovo je naglašena novim testnim programom američkog osiguravajućeg instituta za sigurnost saobraćaja (IIHS), koji se odnosi na rad sistema za prevenciju frontalnog udarca. Oba testirana Volvo modela S60 i XC60, osvojili su najveću moguću ocjenu - „izvanredan“, uz opasku da jedino Volvo nudi standardno ugrađen City Safety sistem prevencije među 74 testirana vozila

„Pozdravljamo odluku većine sigurnosnih instituta da u svoje test programe uključe i sisteme za sprječavanje saobraćajnih nesreća. To kupcima daje bolji uvid u prednosti sistema automatskog kočenja, te će pomoći implementaciji ovih tehnologija u automobile budućnosti“ - izjavio je Thomas Broberg, stariji sigurnosni savjetnik pri Volvo Car grupaciji.

Novi IIHS test sistema za prevenciju udarca, bit će inkorporiran u 2014 Top Safety Pick nagradu ovog renomiranog tijela. Test uključuje nalet na vozilo ispred pri brzini od 20 km/h i 40 km/h, a dodatni se bodovi daju vozilima koja posjeduju upozorenje na frontalni udarac.

Volvo S60 i XC60 opremljeni City Safety sistemom (samostalno kočenje pri maloj brzini kretanja) i Collision Warning with Full Auto Brake sistemom (upozorenje na udarac sa opcijom automatskog kočenja), te Pedestrian Detection sistemom (detekcija pješaka) su među sedam modela koji su u novom testu dobili ocjenu „izvanredan“.

City Safety kao standard u svim Volvo modelima

City Safety sistem prevencije udarca pri nižim brzinama kretanja dio je standardne opreme svih Volvo modela na svim tržištima širom svijeta. Većina Volvo modela je također dostupna sa vrhunskom tehnologijom koja detektuje, upozorava i automatski koči u slučaju naleta na vozilo, pješake ili bicikliste.

„IIHS institut se fokusira na dvije situacije, a u oba slučaja testirano vozilo u pokretu nalijeće na stacionarno vozilo ispred. No, valja naglasiti da Volvo sistemi funkcionišu u mnogo širem dijapazonu svakodnevnih situacija, kao što je nalet na vozila koja se kreću manjom brzinom, te nalet na pješake i bicikliste“ - kaže Thomas Broberg.

Volvo je dosad prodao preko milion automobila opremljenih sistemima automatskog kočenja, a kompanija će nastaviti sa svojim pionirskim poslom, te unaprijediti sisteme detekcije, kako bi mogli i noću prepoznavati pješake i bicikliste, ali i životinje.

Automatsko kočenje rezultuje manjim brojem nesreća

Prednosti inovativne City Safety tehnologije, dokumentovane su u ranijimIIHS/HLDI (Highway Loss Data Institute) izvještajima, koji su naveli smanjenje broja frontalnih naleta na vozilo ispred za do 20 posto. Podaci švedske osiguravaće kuće If, pokazuju sličan postotak smanjenja broja frontalnih naleta.

IIHS studija osiguravajućih zahtjeva koja uključuje model Volvo XC60, pokazuje da City Safety sistem smanjuje broj tjelesnih povreda za 33 posto, dok su odštetni zahtjevi za nadoknadu štete na vozilima smanjeni za 15 posto.

„Tokom godina, rizik od zadobijanja povreda u Volvo vozilu, konstantno je i snačajno smanjivan. Predstavljanjem novih preventivnih i sigurnosnih sistema, nastavljamo se kretati prema našem cilju da do 2020. godine niko ne bi trebao smrtno stradati ili biti teško povrijeđen u novom Volvo vozilu. Naša dugoročna vizija su automobili koji se ne sudaraju“ - zaključuje Thomas Broberg.