Brdska trka Banja Luka 2018: Salih Ljubijankić pobjedom okončao sezonu

24.09.2018 u 08:38

Peta ovosezonska trka vožena je u Banja Luci koja je bila odlučujuća u mnogim klasama

U gradu na Vrbasu spuštena je zavjesa na još jednu sezonu šampionata BiH na brdskim stazama. Sezona koju na osnovu brojnosti vozača daje nadu da se situacija u šampionatu popravlja. Deseto jubilarno izdanje trke je donijelo veliku borbu na stazi jer je ovo bila posljednja šansa da se odmjere snage sa konkurentima.

Grupa Historik je ponovo brojala četiri takmičara. Jedan u P1, dva u P2 i jedan u P3 klasi. Glavnu riječ u grupi i klasi P2 je vodio Dane Milenović (AK Spin) čiji je Fiat 128 konačno na ovoj stazi radio na pravi način. Milenović je novom pobjedom zasluženo osvojio novu titulu u klasi i grupi. Drugi u klasi P2, ali i grupi je bio takmičar iz Tuzle, Haris Memišević (SAK SPARK). Harisu je ovo bila prva sezona u automobilizmu, a naredne godine možemo očekivati još bolje rezultate od njega. Treće mjesto u grupi, a prvo u klasi P3, osvojio je Cazinjanin Adis Abdić (AMK Extra Sport). Njegov VW Golf nije funkcionisao najbolje na klizavom banjalučkom asfaltu, ali je ipak uspješno završio posljednju ovogodišnju trku. Četvrta pozicija u grupi i prva u najslabijoj klasi P1, pripala je Rijadu Begiću (Auto 4x4 Club) za volanom slabašnog Yuga 55, popularnog Malog N-a.

Pobjedu u klasi N2 je odnio Draško Cunjak (AK Crankshaft). Drugo mjesto je pripalo Dejanu Vujasinu (AKK Profesional) u Hondi Civic, dok je treće mjesto u istom automobilu odnio Amel Semanić (AMK Extra Sport) iz Cazina. Cunjak je pored pobjede u klasi, ostvario i treće vrijeme grupe N što njegov vikend na domaćoj stazi čini još boljim.

U klasi N3 smo vidjeli iznenađenje. Nakon 11 trka bez poraza, Harun Hadžić (AK ArcRACING) ovoga puta nije bio prvi. Novi-stari šampion klase je u Banja Luku stigao bez pritiska i imperativa, a svoju šansu je iskoristio Fahrudin Dolić (AMK Cazin). Dolić je bio brži u obje vožnje i slavio pobjedu na Slatini. Zanimljivo je da je svoju posljednju pobjedu prije ove, ostvario upravo na istoj stazi, 2015. godine kada je slavio u klasi E1-16, tada za volanom VW Golfa.

Klasa E1-14 je dobila novog šampiona. Nakon peha na prošlogodišnjoj trci zbog kojeg je ostao bez titule, Dejan Tatić (AK Crankshaft) je ove godine odradio savršenu trku i slavio novu pobjedu u klasi i drugu titulu, nakon one iz 2014. godine. Drugo mjesto je pripalo Milanu Stanivuku za kojeg je šteta što ne vozi cijelu sezonu jer sigurno spada među kvalitetnije vozače u šampionatu. Treće mjesto i vicešampionsku titulu u klasi je osvojio Armin Mujkanović (SAK SPARK). Dao je sve od sebe, ali nije uspio da pobijedi svog glavnog rivala u klasi. Uz konkurentniji auto, Mujkanović bi sigurno bio bliži, a onda bismo gledali sjajne borbe dvojice mladih i talentovanih vozača. Četvrti u klasi je bio Darko Jeličić kojem će jučerašnja trka ostati u posebno lijepom sjećanju. Uz pomoć svojih kolega, Darko je na stazi zaprosio svoju djevojku. Odgovor je, naravno, bio pozitivan, pa ga možemo smatrati ukupnim pobjednikom jučerašnjeg dana.

Sezona iz snova za Jasmina Hrnića (AK Crankshaft) je završena pobjedom pred domaćom publikom. Novi šampion klase je cijelu godinu vozio dominantno i tek mali pad je imao u Cazinu gdje ga je pobijedio Goran Dojčinović (AKK Profesional). I ovoga puta je bio prilično blizu Dojčinović, ali se morao zadovoljiti drugim mjestom. Treće mjesto, nakon kvara u subotu, osvojio je Dželhad Mujkić (AMK Pro-Drive). Iza Mujkića, redali su se Asmir Halilagić (AMK Extra Sport), Hasan Ljubijankić (AMK Cazin), Bego Šakanović (AMK Cazin), Denis Kličić (AMK Extra Sport) i Renato Živković (AK ArcRACING). Jedini takmičar koji je odustao u ovoj klasi je Nihad Seferagić (AMK Extra Sport).

Najzanimljivija klasa ove godine je bila E1-16. Tu su žestoku borbu vodili Bakir Hadžić i Salih Ljubijankić. Od prve trke smo mogli vidjeti da su problemi od prošle godine iza Hadžića i da je ozbiljan kandidat za titulu. Međutim, Ljubijankić nije želio da ispusti lako toliko željenu titulu i do samog kraja je forsirao i radio sve što je bilo u njegovoj moći. Na kraju, Ljubijankić je slavio u Banja Luci, ali titula se vraća u Sarajevo, u ruke Bakira Hadžića. Drugo mjesto je osvojio Milorad Drinić (AKK Profesional) koji je svoju Hondu vozio na ivici njenih mogućnosti. Treće mjesto je osvojio njegov timski kolega, Željko Kukić u Opel Astri. Četvrto mjesto je pripalo nekadašnjem prvaku ove klase, Mladenu Šoljiću. Peti je bio Hadžić, šesti Marko Adamović i sedmi Šefik Emrić. Dario Biloš je odsutao nakon prve vožnje.

U najjačoj klasi, od prijavljena tri vozača, vozio je samo jedan. Oba odustajanja od daljeg takmičenja su se desila u subotu. Prvo je Branimiru Simiću pukao motor na Mitsubishi Coltu, a zatim je i Subaru Impreza Edisa Hadžipašića otkazao poslušnost. Tako je Alem Semanić ostao sam u klasi i pametnom vožnjom došao do pobjede.

Autor: Redakcija