Hyundai najavio Veloster N za ETCR šampionat

21.11.2018 u 21:38

Stopama Cupre i njenog e-Racera

Da su nove tehnologije stigle i u autotrke, jasan pokazatelj je Formula E, šampionat koji će ući u svoju petu sezonu za nešto više od dvije sedmice. Električni automobili više nisu budućnost. To je sadašnjost koja postaje sve realnija i sve više proizvođača se odlučuje na izradu električnih inačica automobila, a sve s ciljem da se električni automobili populariziraju i da njihova prodaja postane sve masovnija i veća.

Testirajući nove tehnologije na stazi, kompanije u ekstremnim uslovima ispituju mogućnosti određenih komponenti koje trebaju biti puštene u masovnu upotrebu na civilnim automobilima. To nije nikakva novost, obzirom da je taj trend postavio Audi u WEC šampionatu, a kasnije su ga slijedili i brojni drugi proizvođači.

Motori pokretani benzinom ili dizelom su dosegli potencijalni vrhnac razvoja te su se proizvođači posvetili nečem drugom. To su upravo tehnologije za električne automobile koji su već provjereno funkcionalni i pouzdani, međutim, ono što "muči" električne automobile jeste autonomija. Upravo na trkama može postići najbolji efekat i dobiti najbolji "feedback" od vozača šta je to što je potrebno poboljšati. To su prepoznali iz Seata, pardon, Cupre i stvorili e-Racer. U saradnji sa Rimac automobilima, nastavljen je razvoj automobila, a FIA je prepoznala potencijal i najavljen je novi touring šampionat - ETCR.

Hyundai je novi proizvođač koji je najavio razvoj svog automobila za ETCR. Obzirom na to da za „obične“ TCR šampionate imaju već razvijen šampionski model i30 N koji je osvojio titule i u vozačkoj (Gabriele Tarquini) i u timskoj (Yvan Muller Racing), izbor je pao na novi model iz N game – Veloster.

„U potpunosti podržavamo ETCR. Uskoro ćemo početi sa izradom i razvojem našeg automobila. Pokušaćemo da budemo prisutni i na promotivnim događajima sljedeće godine.“, rekao je Albert Biermann, čelnik Hyundai N brenda.

ETCR angažman bi poslužio kao promocija njihovih električnih civilnih automobila, a ne Hyundaijeve N sportske modele.

„Kada uđemo u ETCR, želimo da pokažemo koliko su konkurentni električni automobili. Demonstrirati to na trkaćoj stazi je savršen način. Prije ili kasnije ćemo imati i N modele sa električnim pogonom, ali vam možemo čvrsto obećati da nećemo izgubiti zabavne Hyundai N modele sa konvencionalnim motorima.“, zaključio je Biermann.

Autor: Redakcija