​Peugeot objavio povlačenje iz FIA WRX Šampionata

18.10.2018 u 19:40

Ne uklapa se u filozofiju kompanije

Nakon posljednjeg nastupa na Reliju Dakar, iz Peugeota su saopćili da je ovo njihova posljednja sezona i u FIA WRX Šampionatu. Ta odluka proizilazi iz dugoročnog plana brenda da se okrene ekološki prihvatljivim automobilima. U taj mozaik se ne uklapa rallycross u kojem se takmiče automobili sa preko 600 KS i nisu baš oličenje "zelenih" automobila.

Svoju rallycross operaciju su započeli 2014. godine kroz tim Hansen Motorsport. Iz početka su bili tehnička podrška timu legendarnog takmičara Kennetha Hansena. Monstruozni Peugeot 208 WRX je imao sjajan potencijal, ali protiv skandinavske armade nije imao pravu priliku da ga pokaže do kraja.

Nakon što je na kraju 2015. godine napustio WTCC u kojem je nastupao za sestrinski Citroën Racing, Sebastien Loeb, devetostruki svjetski reli prvak, priključio se timu. Već prve godine Loeb je pokazao zašto je jedan od najvećih vozača svih vremena. Svoju prvu pobjedu je ostvario u trci na Latviji. Te godine, tim osvaja drugo mjesto u poretku konstruktora, a Loeb je zauzeo peto mjesto u poretku vozača kao najbolje plasirani vozač tima.

Godinu dana kasnije, ponovljen je uspjeh u poretku konstruktora, a Loeb je ponovo bio najbolje plasirani vozač na četvrtom mjestu. 2017. godina je bila sušna po pitanju pobjeda. Ipak, krajem 2017. godine objavljeno je da će se u sezoni Team Peugeot Hansen zvati i zvanično Peugeot Total.

Svoju posljednju sezonu u rallycrossu su započeli s visokim očekivanjima koja nažalost nisu ispunjena. Dominacija Johanna Kristofferssona je nastavljena, a jedina trka na kojoj nije pobijedio do sada je bila u Belgiji, a tada je slavio Sebastien Loeb. Čini se da će ostati jedini vozač i tim koji su uspjeli da skinu sa trona moćnog Šveda za volanom VW Pola.

Nakon povlačenja iz FIA WRX Šampionata, Peugeot ostaje bez fabričkog angažmana u nekoj trkaćoj seriji. Kao i mnogi drugi proizvođači, okreću se korisničkim angažmanima za privatnike, a to se prvenstveno odnosi na reli šampionate u kojima možemo vidjeti model 208, kako u R5 tako i u R2 specifikaciji. Za ljubitelje kruga, tu je 308 TCR koji se uspješno takmiči svjetskom, evropskom, ali i brojnim nacionalnim TCR šampionatima.

Autor: Redakcija