Nissan poručuje: SUV-ovi su za šminkere, Navara Off-Roader AT32 je za prave avanturiste

Nissan poručuje: SUV-ovi su za šminkere, Navara Off-Roader AT32 je za prave avanturiste

Nakon uspjeha ograničenog izdanja Navare Off-Roader AT32, Nissan je obnovio ovaj pick-up i ponudit će ga kupcima širom Europe…

Za razliku od modernih i sve popularnijih SUV modela, koji su zapravo kvazi-terenci, prave sposobnosti terenske vožnje još se uvijek nude s pick-up modelima. Jedan od njih je i Nissan Navara, koji uskoro dolazi na tržište u najopakijem izdanju, stvorenom da ga se ne štedi po najtežim i najsurovijim terenima. Ime mu je Navara Off-Roader AT32.

FOTO: NISSAN

Oslanjajući se na uspjeh prethodnog ograničenog izdanja, napravljenog pod motom #GoAnywhere, Navara Off-Roader AT32 je dorađen za širu tržišnu eksploataciju i u veljači dolazi pred kupce širom Europe, pa tako i kod nas.

Automobil je stvoren u suradnji Nissana i poznatih islandskih stručnjaka za terenske radove Arctic Trucks. Dolazi s potpunom zaštitom karoserije odozdo, uz poboljšani oblik u odnosu na prvu verziju koji nudi sveobuhvatniju zaštitu svih dijelova.

Navari su obuvene nove 31.6-colne Nokianove gume, koje nude pristojne sposobnosti vožnje i na cesti, a također su pogodne i za off-road. No, za pravu off-road vožnju ipak se preporučuju prave terenske gume. Kotači su opremljeni dvostrukim ventilima kako bi se omogućilo brzo i precizno podešavanje tlaka u gumama.

Ostale ključne karakteristike prenesene s prethodnog Off-Roadera uključuju originalne proširene blatobrane i Bilsteinov ovjes optimiziran za sve terene. Za one koji traže još nude se elektroničko zaključavanje prednjeg diferencijala te usisnik zraka koji povećava maksimalnu dubinu vožnje po vodi na 80 centimetara.

Off-Roader je napravljen na bazi Navare N-Guard, pa ima tehnologiju iz tog modela, poput sustava pomoći pri kretanju uzbrdo ili spuštanju nizbrdo (Hill Start Assist i Hill Descent Control), inteligentno kočenje u nuždi i inteligentni panoramski monitor.