Facelift za Suzuki Swift

Facelift za Suzuki Swift

Novi Swift Sport i dalje koristi 1.4 Boosterjet benzinski motor, a dopunjen je električnim generatorom koji struju dobiva iz 48-vatne litij-ionske baterije…

Suzuki Swift Sport omiljeni je mali sportaš koji se na razbacuje snagom (140KS), ali i to što ima više je nego dovoljno s obzirom na masu od otprilike jedne tone. Za modelsku godinu 2020., Swift Sport je obogaćen hibridnom tehnologijom, ali ne radi povećanja snage nego radi smanjenja potrošnje i emisije CO2, kako bi pomogao brandu pri snižavanju globalnog prosjeka. Postignuto je smanjenje sa 135 na 127 grama po kilometru (WLTP ciklus).

suzuki 1.4 boosterjet
FOZO: SUZUKI

Novi Swift Sport i dalje koristi 1.4 Boosterjet turbobenzinski motor, ali novu generaciju motora (K14D umjesto K14C) s manje snage (128 KS), što nadoknađuje 48V Hybrid sustav. Radi slično kao 12V hibridni sustav koji Suzuki koristi protekle četiri godine na ostalim modelima, uključujući i standardni Swift.

Cijeli hibidni sustav sastoji se od 48-vatne litij-ionske baterije, Integriranog Starter Generatora (ISG) snage 10 kW i strujnog konvertera za pretvaranje 48-voltne struje u 12-voltnu, potrebnu za rad sustava poput svjetala, radija ili klime.

FOTO: SUZUKI

Baterija prikuplja struju prilikom usporavanja i kočenja, a smještena je ispod prednjih sjedala. Dodavanje hibridnog sustava nije puno poremetilo laku konstrukciju Swifta jer mu je masa samo 15 kilograma

ISG radi kao generator i starter, a cilj mu je da pomaže benzinskom motoru prilikom ubrzavanja, s maksimalnim okretnim momentom od 235 Nm dostupnim između 2000 i 3500 okretaja. Koristan je također prilikom “kruzanja” u praznom hodu ispod brzine od 80 km/h, kad se umjesto trošenja benzina troši struja.

suzuki swift sport
FOTO: SUZUKI

Izvor: https://quattroruote.hr/