AMG GT Black Series dolazi sa čak 730 KS

AMG GT Black Series dolazi sa čak 730 KS

Nakon dugo godina, AMG-ova “crna serija” vraća se u život i to s jednim od najnaprednijih i najsnažnijih supersportskih dvosjeda na svijetu…

Kao što je Mercedes-AMG ovih dana i najavio, danas je predstavljen najsnažniji cestovni Mercedes u povijesti (prototip AMG One ne računamo). Legendarni naziv Black Series ponovno se vraća na velika vrata.

Novi AMG GT Black Series pravo je “oružje” za osvajanje bilo koje trkaće staze, uz supersportske performanse i nemjerljivo dobar užitak u sportskoj vožnji.

Ono glavno što se već danima spominje je novi 4,0-litreni twinturbo motor V8 konfiguracije, koji u ovom autu razvija moćnih 730 KS, uz 800 Nm okretnog momenta.

To je novom AMG-u GT Black Series dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u 3,2 sekunde te maksimalnu brzinu 325 km/h. Snažan motor radi u paru s ultrabrzim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvjema spojkama, koji snagu prenosi isključivo na stražnje kotače. U Mercedesu nisu posegnuli za elektromotorima i baterijama da bi dobili veću snagu automobila, već je to dobiveno “čistom” mehanikom (bez pomoći struje) i novom rasporedu paljenja svih osam cilindara.

Što se izgleda tiče, Mercedes-AMG GT Black Series dobio je kompletan aerodinamični bodykit načinjen iz ugljičnih vlakana, odnosno prednji spojler, pragove, stražnji difuzor i masivan stražnji spojler. Usto, od karbona su napravljeni i hauba te blatobrani s otvorima za zrak.

U usporedbi sa slabijim modelom GT R, dotjerana je i prednja maska, modificiran je sportski ovjes, kao i ugrađen novi, lakši, ispušni sustav. Naravno, da bi novi Black Series bio potpun superautomobil, tu su i karbonsko-keramičke kočnice te 19-colne ultralake felge sprijeda i 20-colne straga.

Iznuta se nalazi 12,3-inčni digitalni kokpit te 10,25-inčni centralno zaslon infotainmenta. Sve je upotpunjeno Nappa kožom i detaljima od ugljičnih vlakana. Što se tiče cijene, ona još službeno nije objavljena, no neki britanski mediji nagađaju da će se kretati oko 330.000 funti (oko 363.000 eura).

Izvor: quattroruote.hr