Istraživanje: Subaru je marka kojoj se kupci najčešće vraćaju

Istraživanje: Subaru je marka kojoj se kupci najčešće vraćaju

Zanimljiva studija nedavno napravljena u Americi pokazuje da je japanski brend Subaru nešto na što se kupci “lijepe poput muha”, opet i opet…

Jedinstveni boxer motor i zavidne vozne karakteristike, zahvaljujući sofisticiranom 4WD pogonu te prepoznatljivom dizajnu, čine ovu marku onom kojoj se kupci najčešće vraćaju, odnosno ponovo kupuju Subaru u čak 60,5 posto slučajeva. Slijedi ga Toyota sa 60,3 te Honda sa 58,7 posto.

Lexus

Od luksuznih marki, Amerikanci luduju za Lexusom i ponovno ga žele u 48 posto slučajeva, na drugom mjestu je Mercedes sa 47,8 lojalnih postotaka, BMW (45,1 %) i Porsche (44,9 %) te sa Audi 43,4 posto. Fiat je po istraživanju zadnji na listi obožavatelja limenih ljubimaca te bi ga ponovno kupilo tek 10,4 posto vlasnika.

Istraživanje - najlojalniji brendovi u SAD-u
FOTO: JD POWER
Istraživanje - najlojalniji brendovi u SAD-u
FOTO: JD POWER

Izvor: quattroroute.hr