Restilzovani Peugeot 3008 za 2021.

Restilzovani Peugeot 3008 za 2021.

Peugeot 3008 je bez dileme jedan od najuspešnijih francuskih modela moderne ere. Ipak, čak i njegov avangardan dizajn mora biti usklađen sa standardima za 2021.

Restilizovani primjerak je na putu, a kako će izgledati, možemo videti na nekoliko „procurelih“ fotografija, koje su došle do Forum-Peugeot internet stranice. Novajliju možemo da vidimo gotovo iz svakog ugla, što je svojevrstan signal da premijera samo što nije. Konkurencija popularnog 3008 nije naivna, dovoljno je da spomenemo imena kao što su Nissan Qashqai, VW Tiguan i Ford Kuga. Samim tim, došlo je vreme da se francuski pulen osvježi, da bi zadržao svoje visoke pozicije.

Fejslifting“ u potpunosti mjenja prednji deo automobila, dodajući revidirana LED svetla, u maniru manjeg i novijeg 2008. Ona su izdužene četvraste forme, sa „šiljkom“ usmjerenim ka dole. Maska je takođe redizajnirana, spojena s kućištima farova, dok su tu i dodatna tri ventilaciona otvora. Vrlo je verovatno da ćemo varijaciju na ovu temu videti i kod budućeg 308 hečbeka. Da podsjetimo, 208-ica i 2008-ica dele kućište farova, što je zgodna taktika da se uštedi na troškovima.

Pozadina automobila i enterijer izgledaju gotovo identično, mada smo sigurni da će Peugeot posvjetiti dobar deo pres materijala dotičnim detaljima, uz atribute kao što su „preciznije“, „naprednije“, „modernije“ i tako dalje, što je već poslovična praksa proizvođača automobila.

Veći ekran info-zabavnog sistema je u skladu s trendovima, a očigledno je da uz njega idu i noviji bezbednosni sistemi.

Svi motori su novi, a jedina stvar koju je Peugeot mogao da uradi je da doda opciono-standardnu blago hibridnu tehnologiju.

Ulazna jedinica je 1,2-litarski turbomotor, sledi ga 1,5-litarski dizel sa 130 konja, a vrhunac ponude čini „plug-in“ hibrid sa 300 ks. Verovatno najoptimalniju opciju čini 2,0-litarski dizel u GT paketu .