Zhido D2 – Kinez premium izrade a električan …

Zhido D2 – Kinez premium izrade a električan …

Na ovom testu vam predstavljamo jedan potpno ekološki prihvatljiv automobil, naravno riječ je o električnom autu koji nam dolazi iz Kine. E odmah u startu da vam kažemo da ovaj automobil ikako je sa kineskog tržišta, ako uzmemo u obzir kvalitet izrade te neka idejna riješenja, on može slobodno postitidi većinu evropskih prozvođača automobila. Glavni razlog tome je što ova firma je pod vlasništvom Geely Holding-a koji isto tako su vlasnici kompanije Volvo, Proton, Lotusa kao i udio u Dajmleru koji je vlasnik Mercedes-Benza.

Ono što su do sad svi griješili kod ovog automobila jeste njegov naziv odnosno svi su izgovarali “Židou”, a pošto je ovo kinez on se pravilno zove “Đdo” a model koji vam predstavljamo je D2. A baš ovaj model u prošloj godini je prodan u više od 300.000 primjeraka.

D2 je napravljen za gradsku vožnju, što i govore njegove dimenzije, 2.8 metara u dužinu, 1.5 širine i 1.55 visine, što nam goviri da je riječ o izuzetno malom automobilu idealno za gradske ulice i gužve. Međuosovinsko rastojenje je 1.7 metara dok masa sa baterijom iznosi samo 704 kilograma.

Zhidou D2 dolazi uz veoma moderan dizajn, što nismo baš navikli za kinesko tržište, na prednjoj strani zanimljiva svjetla u kombinaciji LED dnevna i xenon svjetla, sa lijeve i dnesne strane otvor za zrak kao i centralni jedan na prednjem braniku koji su ukrašeni hromiranim lajsnama. Jedan bitan podatak je da kupac može brati 6 različitih boja te su sve metalik.


Sa bočne strane prvo što primjetite jesu mali točkovi, na prednjoj strani 13” dok na zadnjoj 14”. A jako zanimljivo je to da i na prednjim i na zadnjim točkovima se nalaze disk kočnice, što vam jasno govori da u ovom auomobilu je uloženo mnogo truda.

Sa zadnje strane, stvarno poslastca, led stop svjetla, kamera za vožnju unazad, svjetlo maglenke smješteno u donji dio vozila te ostali detalji čine ovaj automobil izuzetno primamljivim.  Veoma interesantan detalj D2 automobila jeste njegov poklopac motora, koji u ovom slučaju je baš poklopac jer se fizički skida sa automobila.

Performanse ovog D2 automobila su i više nego na zavidnom nivou, elektro motor maksimalne snage 30 kw / 40 KS uz 90 Nm, te autonomija prelaska iznosti oko 170 km gradske vožnje što je sasvim dovoljno. Punjenje traje oko 7 sati na monofaznoj struji 220V dok na brzom punjaču iznosi nešto manje od 4 h, jedinu manu kod punjeja D2 koju možemo izdvojiti jeste da kad priključite punjač i zaključate automobil, kabal punjač se nebi mogao odkopčati sa vozila za razliku od mnogih drugih električnih automobila na tržištu ovde je drugačije, nažalost.

Najljepša stvar Zhidou D2 modela je definitivno njegova unutrašnjost, a zbog čega vam to govorimo sad će te se i sami uvjeriti. Kvaliteta izrade te neke stvari koje ovaj auto posjeduje ostavljaju bez teksta. Ispred vozača se nalazi moderna digitalna instrument tabla veličina 4,5 ” na kojoj imate informacije o trenutnoj iskorištenosti snage u kilovatima, te kabapicet baterije u prevodu stanje rezervoara. U centralnom dijelu je brzina kretanja, broj obrtaja elektromotora te položaj mjenjača. Kad sam već spomenuo mjenjač njegov izgled je sigurno vam prepoznatljiv a razlog smo maloprije naveli, a to je udio vlasništva u Dajmleru pa zato je ručica mjenjača “posuđena” iz Mercedesa.

Centralni displej je nevjerovatan 9” veličine osjetljiv na dodir te njegov rad nimalo ne kasni za najboljim modernim smartfonima. U unutrašnjosti još iznenađenja, volan koji je profilisan, te je u veoma finoj kombinaciji gume koja je preforirana. Pored toga u kompletnom automobilu su korišteni samo najbolji materijali tako da sijedišta su veoma udobna te su kožna, kao i obloge na vratima koje su čak i prošivene te daju jednu dozu luksuza. Pored toga kamera za vožnju unazad, električne podizače stakala, električne retrovizore ugrađeni wifi i hot spot sistem paljenje bez ključa su samo neke od stvari koje dobijate u ovom D2 automobilu. Ono što ne dostaje jeste ručna kočnica, al nije ni elektronska nego u ovom mališanu je riječ o nožnoj.

Ono što moramo spomenuti zaista jeste ventilacija, smještena ispod centralnog displeja lijepog dizajna te kvalitetne izrade, ali sve je to nebitno, ono što je nevjerovatno, jeste da ova klima toliko dobro radi da vam doslovce ledi krv u venama, ljeti nećete imat problema dok sa druge strane grijanje zimi je više nego i idealno.