Novi Mercedes-Benz S Class 2021 – Kralj luksuza

Novi Mercedes-Benz S Class 2021 – Kralj luksuza

Nakon nebrojenih špijunskih snimaka, “curenja” i službenih zadirkivanja, napokon je vrijeme da se novi Mercedes-Benz S-klase 2021. pokaže svijetu. Mercedes je domaćin debija svoje nove luksuzne vodeće limuzine na posebnom događaju koji se emitira uživo, pokazujući vrlo dugački popis novih značajki kojima je cilj ponuditi potpuno novi osjećaj luksuza i vozaču i putnicima.

Vanjski izgled S Class dizajnerski gledano, riješenja, dijeli se s ostalim modelima iz ovog asortimana, uključujući prednja i stražnja svjetla, kao i prednju masku u novom stilu, čineći značajke poput novih “iskočnih” kvaka na vratima kada se naglašavaju na vanjskoj strani.

Nova unutrašnjost S-klase salon je visoke tehnologije

Radikalni dolazak nove generacije S-klase odvija se ispod kože i unutar kabine. Počnimo s novom generacijom informacijsko-zabavnog sistema MBUX, koja debitira u novoj S klasi, koja sadrži novi hardver i softver. Središnji zaslon sada je portretno orijentirani 12,8-inčni OLED zaslon osjetljiv na dodir s haptičnim povratnim informacijama, dok je glasovni asistent ‘Hey Mercedes’ sada dostupan na svakom sjedištu.

Novi MBUX sustav može podržati do pet zaslona unutar nove Mercedesove S-klase, uključujući instrument tablu, središnji zaslon, dvostruka 11,6-inčna zadnja zaslona za zabavu i MBUX stražnji tablet.

Uz to, Mercedes je unutarnju rasvjetu nove S-klase mogao pretvoriti u aktivni dio sigurnosnih karakteristika modela. Ovdje se broj LED dioda povećao s prethodnih 40 na oko 250 i sada mogu surađivati ​​s raznim sistemima pomoći u vožnji kako bi vizualno pojačali upozorenja. Primjerice, kada sistem Active Blind Sport Assist pošalje upozorenje, sistem ambijentalne rasvjete uključuje se s animacijom crvenog svjetla.

Automatizirana vožnja trećeg nivoa

Kao što se očekivalo, Mercedes S klase iz 2021. godine imat će automatiziranu funkciju trećeg nivoa vožnje. Očekuje se od druge polovice 2021., novi sistem kompanije Pilot moći će voziti novu S-klasu u specifičnim uvjetima na cestama, uključujući u gustoj prometnoj situaciji ili prikladnim dionicama autocesta u Njemačkoj, u početku do zakonski dopuštene brzine od 60 km/h . Daimlerov sistem Drive Pilot koristi “Lidar” zajedno s nizom drugih senzora i digitalnom mapom visoke rezolucije. Mercedes napominje da vozač mora ostati spreman preuzeti kontrolu i nastaviti vožnju kad ih sistemna to pozove.

Motorizacija


Raspon motora u novoj Mercedes S-klasi lansirat će se s linijom elektrificiranih šesto i osmocilindričnih motora, dok će novi plug-in hibridni model S 580e s oko 100 km dometa uslijediti za nekoliko mjeseci. U Europi će kupci moći birati između šestocilindričnih benzinskih i dizelskih modela, uključujući S 450, S 500, S 350d, S 350d 4Matic i S 400d 4Matic. Benzinske S 450 i S 500 pokreću 3,0-litreni blagi hibridni redni šestak sa 367 KS, odnosno 435 KS. Amerikanci će sa druge strane moći birati između modela S500 4Matic i S580 4Matic u početnoj fazi lansiranja nove Mercedesove S-klase. S580 4Matic pokreće twin-turbo 4,0-litreni V8 opremljen 48-voltnim blagim hibridnim sistemom i proizvodi 496 KS.