Predstavljen novi Peugeot 3008

Predstavljen novi Peugeot 3008

Popularni Peugeotov SUV, nakon četiri godine na tržištu, prošao je kroz tretman “uljepšavanja”, a uz to bogatiji je za puno novih tehnologija…

Iako je prva generacija model 3008 predstavljena još 2008. godine, taj je automobil slavu i uspjeh koji zaslužuje dobio tek 2016. godine, predstavljanjem druge generacije. Sada, četiri godine kasnije, predstavljena je “facelift” verzija popularnog SUV-a, koja donosi novi, atraktivniji dizajn i puno promjena ispod lima.

Francuski kompaktni crossover još 2017. je osvojio titulu Europskog automobila godine, a u osvježenom izdanju 2020. donosi novu, drugačiju prednju masku s karakterističnim LED svjetlima, napravljenim po uzoru na modele 208, 2008 i 508. Također, okomita LED traka dnevnih svjetala je također ugrađena i na novi 3008, slijedeći dizajnersku “lavovsku” filozofiju svih novih Peugeota.

Novi Peugeot 3008

Ipak, najveće promjene dogodile su se “iznutra”. Sustav i-Cockpit je moderniziran, a veći 10-inčni zaslon infotainmenta mijenja stari, 8-inčni. On je upotpunjen s 12,3-inčnim digitalnim kokpitom ispred vozača, što novom 3008 daje još moderniji “look” u interijeru.

Novi Peugeot 3008

Što se motora tiče, kupcima će na izbor biti pregršt njih. Ponuda kreće s 1,2-litrenim trocilindričnim turbobenzincem koji razvija 130 KS i može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Jači 1,6-litreni četverocilindraš nudi čak 180 KS i isključivo automatski mjenjač.

S dizelske strane, novi 3008 stiže s 1,5-litrenim BlueHDi motorom, koji razvija 130 KS i nudi se s ručnim ili automatskim mjenjačima.

Novi Peugeot 3008

Ipak, ono što je najzanimljivije jest hibridni sustav pogona, koji će se naći u dvama različitim modelima novog 3008. Prvi hibrid kombinira 1,6-litreni benzinac od 180 KS i kombinira ga s jednim elektromotorom snage 110 KS, što mu daje ukupnu sustavnu snagu od 225 KS te 360 Nm okretnog momenta. U praksi to znači da slabiji hibridni 3008 do “stotke” ubzrava u 8,7 sekundi, a maksimalno juri 225 km/h.

Novi Peugeot 3008

Druga inačica i ujedno najsnažnija u ponudi nudi kombinaciju benzinskog motora od 200 KS i dvaju elektromotora snage 110 i 112 KS (jedan sprijeda, jedan straga). To ovom hibridnom Peugeotu 3008 daje pogon na sve točkove i automatski mjenjače te respektabilnih 300 KS ukupne snage, uz 520 Nm okretnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h u ovom slučaju traje 5,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 235 km/h.