Na sajmu Japan Mobility Show 2025 u Tokiju, Subaru je predstavio dva sportska koncepta: Subaru Performance-B STI s benzinskim motorom i električni Subaru Performance-E STI. Posljednja originalna limuzina Subaru WRX STI napustila je proizvodnu traku 2021. godine, nakon čega japanska kompanija nije ponudila pravog nasljednika. Doduše, u Japanu se skraćenica STI (Subaru Tecnica International) povremeno koristi za specijalne verzije standardnog Subaru WRX-a.

Ovi “alternativni” STI modeli izgledaju atraktivno, pokreću ih jaki motori, ali pravi sportski ugođaj nedostaje zbog “tromog” CVT mjenjača. Novinar britanskog časopisa Autocar je razgovarao s predstavnicima Subarua na sajmu u Tokiju i saznao kako je uprava japanske kompanije svjesna činjenice da kupcima nedostaju pravi STI modeli. Dva izložena STI koncepta pokazuju kako bi se taj nedostatak mogao otkloniti.

Subaru Performance-B STI zasnovan je na aktuelnoj Imprezi šeste generacije. Hatchback je opremljen opsežnim aerodinamičkim body kit paketom i proširenjima lukova točkova s integrisanim kanalima za zrak, što rezultira vrlo agresivnim izgledom. Nema informacija o tehničkim specifikacijama modela Subaru Performance-B STI, ali se može pretpostaviti da je ispod haube turbo bokser motor koji više od 300 KS prenosi na sva četiri točka.

Ukoliko bi Subaru Performance-B STI ušao u serijsku proizvodnju, za ograničeno izdanje hot-hatcha najizglednijim se čine tržišta Japana i Sjedinjenih Država, gdje je ekološki osviještena agenda značajno oslabila u protekloj godini, a snažni automobili s benzinskim motorima su ponovo u modi. Inače, sportska hatchback verzija Impreze već je proizvedena krajem 2010-ih i bila je poznata kao Impreza WRX STI.

S druge strane, koncept Subaru Performance-E STI predstavlja pokušaj kombinovanja sportskog duha japanskog brenda s električnim pogonom. Rezultat je prilično veliki i pomalo teški liftback s ravnom baterijom u podu i najmanje dva elektromotora koji omogućavaju pogon na sva četiri točka. Tehničke specifikacije nisu dostupne, jer je Subaru Performance-E STI trenutno samo maketa.

U teoriji bi proizvodni model zasnovan na konceptu Subaru Performance-E STI mogao zadovoljiti glad evropskih ljubitelja Subarua WRX STI, koji nisu u mogućnosti ponuditi nasljednika na benzinski pogon zbog nemogućnosti ispunjavanja trenutnih i budućih Euro-7 emisionih standarda. Međutim, iako limita za snagu električnih automobili, oni su jednostavno preteški da se s benzincima usporede po ugođaju za volanom, pogotovo na trkačkim stazama.