Kia Motors predstavila “Plan S”

Kia Motors predstavila “Plan S”

Strategija za brza rješenja mobilnosti do 2025. godine.

Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila “Plan S”, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.

Strategija “Plan S” donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmjeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti. 

Do 2025. godine 11 EV-ova za 6,6 % globalnog tržišnog udjela 

Do kraja 2025. godine Kia namjerava ponuditi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima bi ovaj brend trebao sebi osigurati 6,6-postotni tržišni udio na globalnom tržištu električnih vozila (bez Kine), dok bi istovremeno 25 % Kijine prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila. 

Cilj: do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova i milion ekološki prihvatljivijih vozila

Na globalnom tržištu EV-ova, koje bi trebalo masovnije zaživjeti 2026. godine, Kia želi godišnje prodati pola miliona električnih vozila i milion ekološki prihvatljivijih vozila (bez Kine).

Kia će za investicije do 2025. izdvojiti 25 milijardi dolara

Južnokorejski velikan će za svoj Plan S do 2025. ukupno izdvojiti 25 milijardi dolara, što bi mu trebalo omogućiti liderski položaj na području elektrifikacije i diverzifikacije poslovanja. 

Cilj kompanije je 2025. imati 6-postotni operativni profit i 10,6 % ROE

Do kraja »petoljetke« Kia želi dostići 6 % operativnog profita i 10,6 % prinosa na kapital (Return On Equity – ROE), čime bi obezbijedila nužni kapital i maksimizirala vrijednost za svoje dioničare. 

Kia Motors će s odvažnim promjenama poslovanja postati inovativan brendPlan S je odvažan i preduzetan plan prelaska na poslovanje budućnosti, koje se temelji na dva stuba: električna vozila i usluge mobilnosti. Plan je da postavi stranke na prvo mjesto te da ponovo ojača inovacije razvojem proizvoda i usluga koje kupcima nude nova iskustva. S Planom S će se Kia fokusirati na dva strateška cilja: (1) vodeću ulogu kod popularizacije električnih vozila i (2) širenje usluga mobilnosti za električna i autonomna vozila, kao i ulazak na tržište namjenskih vozila (PBV) .

Brz prelazak na električna vozila Kia će se s prihvatanjem strategije razlikovanja proizvoda (npr. s isključivo električnim modelima) i inovacijama fokusirati na zauzimanje vodećeg položaja na globalnom tržištu električnih vozila. 

Kia je u maju 2019. godine postala suvlasnik Rimac Automobili, koji proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije IONITY specijalizirane za uspostavljanje mreže brzih punionica. Investicija u IONITY ključna je za razvoj Kijine infrastrukture brzih punionica u Evropi i drugdje. 

Za Kiju će biti od izuzetnog značaja upravljanje troškovima uvođenjem sistema za razvoj električnih vozila ukoliko želi zauzeti lidersku poziciju u prodaji. Naglasak će biti na optimizaciji dizajna, inovacija i standardizacije, što će smanjiti materijalne troškove, povećati upotrebu jednakih dijelova kao kod vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, te donijeti daljnji tehnološki razvoj i unaprijediti tehničke mogućnosti. Do 2025. najavljuju da će profitabilnost električnih vozila povećati na nivo vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje.

Za povećanje povjerenja kod investitora i na tržištu dionicama će Kia aktivno izvršavati politiku isplaćivanja dividendi. Kratkoročno će preduzeće osigurati udio isplaćene dividende u čistoj dobiti između 25 i 30%. Srednjoročno i dugoročno će razmisliti o udjelu povratnog otkupa i povećati udio isplaćene dividende na temelju veće osnove kapitala i više profitabilnosti nakon 2022. godine.

Pored toga će Kia kako bi pospješila dugoročni rast dionica do 2025. povećati prinos na kapital na 10% odnosno 10,6%.

Share