Nova Opel Asta gledajući na dizajnt ostala je gotovo nepromjenjena, međutim najveću promjenu redizajnirani model pretrpio je ispod poklopca motora.
Kako saznajemo, Opel već dugo vremena provodi u “zračnim tunelima” sve u cilju smanjenja kojificenta otporza zraka novog modela Astre. Istovremeno inžinjeri iz Opela su radili na proizvodnji novih agregata, benzinskih i dizelskih, te rezultat su poboljšanja efikasnost, smanjena potrošnja i bolje vozne karakteristike.
U ponudi su dva turbobenzinska motora, 1,2-litra sa 110 KS i 1,4-litra sa 145 KS, dok dizelski agregati dolazi u dvije varijante 1,5-litrenog motora, koji isporučuje 105 KS, odnosno 122 KS u jačoj izvedbi. Standardni modeli opremljeni su ručnim šestostepenim mjenjačem, a može se naručiti automatski mjenjač s devet brzina.
Opel tvrdi kako nova Astra ne bi trebala prelaziti 5,9 litara.