Leapmotor Lafa 5: Električni hatchback će posredstvom Stellantisa doći u Evropu

Leapmotor Lafa 5: Električni hatchback će posredstvom Stellantisa doći u Evropu

Kineska kompanija Leapmotor, koja posredstvom koncerna Stellantis, nastupa u Evropi, priprema se za lansiranje kompaktnog električnog hatchbacka Lafa 5. Debitantsko tržište novog modela bit će njegova domovina Kina, a zatim će 5-vratni EV stići na Stari kontinent, ali pod drugim imenom (B05), vjerovatno u pojednostavljenom obliku. Ovo ne treba čuditi jer je Leapmotorov električni hatchback premijeru imao u septembru na sajmu IAA Mobility u Münchenu.

Lafa 5 ima prepoznatljiva prednja svjetla s pojedinačnim LED trakama, vrata bez okvira s uvlačivim ručkama i 19-inčne felge. U Kini će biti ponuđena i sportska verzija Ultra, model koji ima impresivniji body kit i veliki podijeljeni zadnji spojler. Hatchback je baziran na platformi LEAP 3.5, koja je osnova aktuelnog crossovera Leapmotor B10 i limuzine Leapmotor B01. Lafa 5 je dugačak 4.430 mm, širok 1.880 mm i visok 1.520 mm.

Unutrašnjost novog Leapmotora uveliko podsjeća na druge modele brenda. Lafa 5 ima sličnu instrument tablu s vertikalnim bočnim otvorima za zrak i horizontalnim prorezima ispred suvozača, odvojenu instrument tablu i ekrane za infotainment, te dvokraki volan. Dvoslojni centralni tunel isti je kao i kod električne limuzine B01. Tunel sadrži bežičnu ploču za punjenje i par držača za čaše. Za presvlačenje unutrašnjosti hatchbacka dostupni su koža ili antilop.

Standardni hatchback je već certificiran u Kini. U svojoj matičnoj zemlji, novi model će biti dostupan sa straga postavljenim elektromotorom snage 132 kW (180 KS) ili 160 kW (218 KS). Još uvijek nema službenih informacija o baterijama, pa treba dodati da su u ponudi srodnog SUV-a i sedana baterije kapaciteta 56,2 ili 67,1 kWh. Kineska kompanija je ranije izjavila da će domet Lafe 5 biti 515 ili 605 km prema CLTC ciklusu.

U Kini će Leapmotor Lafa 5 biti predstavljen u novembru na sajmu automobila u Guangzhouu, kada bi trebala biti objavljena i cijena. Ultra verzija će debitovati sljedeće godine, a lokalni mediji predviđaju da će imati pogon na sva četiri točka s dva motora. Još nije zvanično objavljeno hoće li u Evropi biti dostupna i hot verzija Leapmotora B05, pogotovo ako se zna da će sofisticirani autopilot s lidar senzorom biti reezerviran za kineski model.