GlasWerks DMV Elevato: Crossover na bazi shooting brakea Ferrari GTC4Lusso

GlasWerks DMV Elevato: Crossover na bazi shooting brakea Ferrari GTC4Lusso

Američki tuning studio GlasWerks DMV iz Sterlinga je na sajmu tuninga SEMA u Las Vegasu predstavio prvi projekt svoje nove divizije GlasWerks Special Operations. To je crossover Elevato iza kojeg se krije sveobuhvatno modificirani Ferrari GTC4Lusso, shooting brake model s pogonom na sva četiri točka, čija je proizvodnja okončana 2020. godine.

GTC4Lusso se mogao pohvaliti jedinstvenim sistemom pogona na sva četiri točka, kojeg je preuzeo i nasljednik Purosangue. Prednji točkovi Ferrarija GTC4Lusso snagu dobijaju direktno iz radilice V12 motora i to putem dvostepenog diferencijala i dvije nezavisne spojke, dok se na zadnje točkove snaga šalje putem 7-stepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom.

Ferrari vještački ograničava proizvodnju Purosanguea kako bi spriječio da postane mainstream model, pa oni koji ne žele čekati nego su nestrpljivi sjesti u crossover iz Maranella, sada imaju alternativu. Na tržištu polovnjaka trebaju pronaći Ferrari GTC4Lusso (košta između 200.000 i 300.000 dolara), odvesti ga na konverziju u GlasWerks DMV i doplatiti 175.000 dolara.

Da bi transformirali Ferrari GTC4Lusso u Elevato crossover, stručnjaci za specijalne operacije kompanije GlasWerks prvo su morali značajno modificirati ogibljenje, pa je 30% komponenti potpuno novo: razmak od tla povećan je na 228 mm, hod ogibljenja na 203 mm, omogućavajući relativno bezbolne “udare” na neravnom terenu. Podesivi MCS amortizeri osiguravaju potrebnu apsorpciju energije.

Novi kovani Forgeline točkovi (19 inča naprijed, 20 inča pozadi) opremljeni su Pirelli Scorpion All-Terrain Plus gumama s oštrim zubima, čiji se pritisak može podesiti direktno iz kabine. Donji dio karoserije i lukovi točkova zaštićeni su od oštećenja zaštitnim štitnicima i naljepnicama. Kočioni sistem sada ima izdržljivije dovodne vodove od nehrđajućeg čelika.

Na branicima su istaknutije petlje za vuču, dok zakrivljeni nosač za prtljag, koji odgovara profilu krova, nosi LED svjetiljke. Prednja i zadnja svjetla su ažurirana, a dva dodatna naprijed integrirana u novu aluminijsku rešetku. Vrijedi dodati da je razvoj modela Elevato vodio Roberto Molina, bivši šef Toyotine latinoameričke trkačke divizije Gazoo Racing.

Standardni Ferrari GTC4Lusso koristi 6,3-litarski atmosferski V12 motor koji proizvodi 690 KS i 697 Nm. GlasWerks DMV je obavio mala podešavanja i V12 opremio novim Inconel izduvnim sistemom, čime je snaga povećana na 769 “konja”, obrtni moment na 788 Nm. Ovo pojačanje je vjerovatno poboljšalo ubrzanje automobila, ali GlasWerks DMV ne daje konkretne brojke.