GAC Aion i60: Blizanac Toyote bZ3X je dostupan i kao plug-in hibrid

GAC Aion i60: Blizanac Toyote bZ3X je dostupan i kao plug-in hibrid

Brend Aion, u vlasništvu koncerna GAC, zvanično je najavio svoj novi crossover i60, a kineski dileri su počeli primati narudžbe. GAC Aion i60 je rođak druge generacije potpuno električnog crossovera Aion V, odnosno Toyote bZ3X, sve na osnovu zajedničkog ulaganja s japanskim gigantom. No, za razliku od svojih rođaka, novi i60 je dostupan i s električnim i s hibridnim pogonom.

Vrata, linija prozora i vanjski retrovizori Aiona i60 isti su kao i kod Aiona V i Toyote bZ3X. Međutim, novi crossover ima jedinstvene farove i branike. Zahvaljujući prethodno objavljenim fotografijama za certifikaciju, zna se i da je crossover opremljen lidar sistemom i uvlačivim ručkama, iako sâm proizvođač trenutno promovira model bez naprednog autopilota i sa poluskrivenim ručkama.

Dužina crossovera je 4.685 mm, u poređenju s 4.580/4.605 mm Aiona V (u zavisnosti od verzije) i 4.600 mm Toyote bZ3X. Međuosovinsko rastojanje je 2.775 mm, dakle, identično blizancu GAC Aionu V, dok je kod Toyotinog crossovera 2.765 mm. Zapremina prtljažnika iznosi 430 litara. Zna se da blizanac sa znakom Toyote nudi najveći prostor u zadnjem dijelu u klasi (984 mm). Aion i60 dolazi s 18- ili 19-inčnim felgama.

Aion i60 s pet sjedišta ima odvojene ekrane za instrument tablu i infotainment sistem, dvokraki volan i središnju konzolu dvostruke visine, u čijem gornjem dijelu se nalazi bežični punjač od 50W, pretinac za male predmete i držači za čaše. Ručica mjenjača postavljena je na upravljačkom stubu. Sjedala su ventilirana, grijana i imaju funkciju masaže, a u naslonu suvozačkog integrisan je stolić.

Pogonski sklop plug-in hibrida uključuje 1,5-litarskog atmosferskog benzinca (101 KS), naprijed postavljeni elektromotor snage 180 kW (245 KS) i bateriju kapaciteta 29 kWh. Ova verzija ima isključivo električni domet od 210 km (CLTC ciklus) te ukupnu voznu autonomiju od 1.240 km. Kada je riječ o električnoj verziji, sprijeda postavljeni e-motor proizvodi 150 kW (204 KS) ili 165 kW (224 KS), a informacije o bateriji još uvijek nisu poznate.

Preliminarna početna cijena za hibridni GAC Aion i60 je 126.800 yuana (30.100 KM). Zanimljivo da je električna verzija jeftinija i startuje od 119.800 yuana (28.450 KS). Srodni električni crossoveri GAC Aion V i Toyota bZ3X su još pristupačniji, koštaju od 109.800 yuana (26.100 KM). Objašnjenje može biti ćinjenica da je cjenovnik Aiona i60 još uvijek preliminarni, pa će crossover biti jeftiniji na zvaničnom startu prodaje sredinom novembra.