ADAC Opel Electric Rally Cup, koji se održava od 2021. godine, za predstojeću šestu sezonu mijenja kup-vozilo. Umjesto Corse Electric, učesnici prvog i još uvijek jedinog svjetskog električnog reli kupa neke marke automobila će voziti model Opel Mokka GSE Rally. Zbog toga je i takmičenje preimenovano u ADAC Opel GSE Rally Cup. S motorom snage 207 kW (281 KS) i 345 Nm obrtnog momenta, električna Mokka GSE Rally donosi novu dimenziju performansi.

Infrastruktura za punjenje je također dodatno razvijena i omogućit će punjenje Mokke GSE Rally čak i izvan servisnog parka, što će osigurati prelazak više kilometara na specijalnim etapama. Inače, ADAC Opel GSE Rally Cup 2026 će donijeti sedam takmičenja u šest različitih država. Sezona počinje krajem maja ELE relijem oko Eindhovena u Nizozemskoj, prije nego što se dvije sedmice kasnije uputi u francuske planine Vosges na Rallye Vosges Grand-Est.

Sredinom jula 2026. se kup električnih automobila, nakon jednogodišnje pauze, vraća se u Štajersku (Austrija) na popularni Rallye Weiz. Nakon toga, u augustu i septembru slijede dvije runde njemačkog reli prvenstva: ADAC Saarland-Pfalz Rally i ADAC Rallye Stemweder Berg. Sezona se završava s dva nova takmičenja u kalendaru kupa – Rallye Sanremo sredinom oktobra te finale posljednjeg vikenda novembra – Rallye Spa u Ardenima.

“S takmičenjima u šest zemalja, ovaj raspored je vjerovatno najatraktivniji u historiji zajedničkih ADAC i Opel reli kupova jedne marke od 2013. godine. ADAC Opel GSE Rally Cup na vrlo snažnoj osnovi ulazi u svoju šestu sezonu. Nova Opel Mokka GSE Rally će svojim performansama oduševiti i učesnike i navijače. Unaprijeđena infrastruktura za punjenje osigurat će još više kilometara na specijalnim etapama”, rekao je Jörg Schrott, šef Opel Motorsporta.