BYD Atto 8: Novi izvozni model najvećeg svjetskog proizvođača elektrificiranih vozila

BYD Atto 8: Novi izvozni model najvećeg svjetskog proizvođača elektrificiranih vozila

Ovog proljeća se na kineskom tržištu pojavio novi BYD Tang L, crossover treće generacije, iako je njegov prethodnik još uvijek u proizvodnji. Na tragu globalne ekspanzije najvećeg svjetskog proizvođača električnih i plug-in hibridnih vozila, Tang L je krenuo na inostrana tržišta i to pod izvoznim imenom Atto 8. Prodaja počinje u Meksiku, najavljena je u Australiji i Novom Zelandu, a sigurno treba očekivati i nastup u Evropi.

Što se tiče izgleda, izvozni crossover kopira BYD Tang L za Kinu. Jedina razlika je što masivna hromirana ploča na prednjem dijelu sada ima veliko ime brenda umjesto kineskog znaka. Meksička verzija također nema lidar sistem iznad vjetrobranskog stakla. Dizajn određuju dvostruko postavljeni farovi, elegantan prednji dio s rešetkom integriranom u prednji branik, uvlačive ručke na vratima i jednodijelna zadnja svjetla.

Dimenzije su također identične. BYD Atto 8 je dugačak 5.040 mm, širok 1.996 mm, visok 1.760 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.950 mm. Crossover meksičke specifikacije vozi se na 21-inčnim felgama (u Kini je model dostupan i s 20-inčnim felgama). Crossover standardno dolazi u konfiguraciji sa sedam sjedišta, a kapacitet prtljažnika kreće se od 270 do 1.960 litara.

U Meksiku je novi model dostupan u jednom nivou opreme. Lista opreme uključuje stakleni krov, kožne presvlake, grijana, ventilirana i masažna prednja i zadnja sjedišta, virtuelnu instrument tablu od 10,25 inča, multimedijalni sistem s 15,6-inčnim tabletom (tradicionalno za BYD, može se rotirati), head-up displej, klima automatik, audio sistem s 21 zvučnikom, širokougaone kamere, adaptivni tempomat, automatsko kočenje i pomoć pri ostanku u traci.

U Meksiku se BYD Atto 8 nudi isključivo kao hibrid s pogonom na sva četiri točka i DM-p sistemom koji uključuje dva električna motora. Hibridni sistem pete generacije DM-p sastoji se od 1,5-litarskog turbobenzinca (150 KS u Meksiku i 156 KS u Kini), koji može raditi kao generator ili pokretati prednje točkove, te dva električna motora snage po 200 kW (272 KS). Iz nekog razloga se izvještava da je ukupna snaga sistema nešto više od 480 “konja”.

Crossover je opremljen baterijom kapaciteta 35,6 kWh, koja omogućava prelazak 152 kilometra na električnu energiju. Ukoliko je napunjen benzinski rezervoar, Atto 8 može preći 1.030 km (vrijednosti izračunate korištenjem zastarjelog NEDC ciklusa). Cijena crossovera BYD Atto 8 iznosi 1.199.800 lokalnih pezosa (109.500 KM). Očekuje se da će novi BYD crossover stići i u druge latinoameričke zemlje, no u Evropi je vjerovatniji nastup čisto električne verzije.