Ford Bronco: Kineska verzija ima originalno razvijenu platformu

Ford Bronco: Kineska verzija ima originalno razvijenu platformu

U Kini je počela prodaja SUV-a Ford Bronco, koji nije u srodstvu sa svojim američkim imenjacima baziranim na platformi C2. Kineski Bronco ima vlastitu platformu dizajniranu za električne i plug-in hibridne pogonske sklopove poput EREV-a (električno vozilo s produženim dometom), kod kojeg motor s unutrašnjim sagorijevanjem nije mehanički povezan s točkovima, već funkcionira kao generator i puni vučnu bateriju.

Kineski Bronco ima monokok šasiju, s lidar senzorom naprednih asistenata u krovu iznad vjetrobranskog stakla. Ukupna dužina SUV-a je 5.025 mm, širina 1.960 mm, visina 1.825 mm, međuosovinsko rastojanje 2.950 mm. Udaljenost od tla kreće se od 215 do 220 mm, dok dubina gaza iznosi 600 mm. Glavni prtljažnik ima kapacitet od 497 litara, a električni modeli raspolažu s dodatnih 160 litara prostora za odlaganje u prednjem motornom dijelu.

Uprkos raskošnim dimenzijama, u kabini je samo pet sjedišta. Armaturna ploča je dizajnirana u minimalističkom kineskom stilu, bez fizičkih dugmadi. U sredini je postavljen 15,6-inčni multimedijalni tablet s procesorom Qualcomm Snapdragon 8255. Instrument tabla je dijagonale 8,8 inča, upotpunjena 70-inčnim head-up displejem (u svim paketima opreme osim osnovnog modela). Vrhunski audio sistem je snage 1.000 watti, s 21 zvučnikom.

Uz doplatu je dostupna kamper verzija Bronco Basecamp, opremljena električno uvlačivim staklenim krovom. Pruža više prostora za glavu kada se dvostruki madrac postavi na vrh sjedišta, eliminirajući potrebu za vađenjem predmeta iz prtljažnika. Prtljažnik se pretvara u trpezariju sa sklopivim stolom. Za napajanje električnih uređaja predviđena je utičnica od 6,6 kW, dok je između prednjih sjedišta rashladna kutija zapremine 7,5 litara za odlaganje hrane i pića.

Ford Bronco sa EREV pogonskim sistemom koristi 1,5-litarskog turbobenzinca (150 KS) u funkciji generatora, dok točkove pokreću dva elektromotora – prednji koji proizvodi 130 kW (177 KS) i zadnji snage 180 kW (245 KS). Maksimalna kombinovana snaga je 310 kW (422 KS), obrtni moment 600 Nm. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,8 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 170 km/h.

Kapacitet vučne baterije je 43,7 kWh, domet vožnje s jednim punjenjem bez uključivanja motora s unutrašnjim sagorijevanjem – 220 kilometara prema CLTC ciklusu. U hibridnom režimu s potpuno napunjenim rezervoarom (63 litra), crossover može preći 1.220 km. U najskupljoj konfiguraciji, hibridni Bronco je opremljen mehaničkim blokadama diferencijala. Hibridni model je težak 2,5 tone.

Samo malo teži (2.630 kilograma) je potpuno električni Bronco uprkos velikoj bateriji kapaciteta 105,4 kWh. EV verzija također ima dva ekektromotora – prednji elektromotor proizvodi 130 kW (177 KS), zadnji 202 kW (275 KS), za kombinovanu maksimalnu snagu od 332 kW (452 KS) i 575 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,3 sekunde, maksimalna brzina je kao i na hibridu ograničena na 170 km/h. Domet s jednim punjenjem je 650 km prema CLTC ciklusu.

Kineski Ford Bronco je razvila i proizvodi joint-venture kompanija Jiangling Ford. Hibridni Bronco u Kini košta između 229.800 i 272.800 yuana (od 54.500 do 64.700 KM), dok električna verzija košta od 259.800 do 282.800 yuana (od 61.600 do 67.100 KM). Pored dvije američke i jedne kineske izvedbe Bronca, 2027. godine se očekuje i evropski model, koji bi treba biti postavljen na platformu C2.