Kawasaki KLE 500: Popunjavanje praznine u ponudi adventure motocikala

Kawasaki KLE 500: Popunjavanje praznine u ponudi adventure motocikala

Na sajmu Intermot u Kölnu, Kawasaki je predstavio dugo najavljivani KLE 500, avanturistički motocikl lagane šasije, sa stilom inspirisanim relijem, čija tanka karoserija omogućava brz prelazak iz sjedećeg u stojeći položaj. KLE popunjava prazninu u Kawasakijevoj ponudi “adventure” motocikala, nišu između modela Versys-X 300 i Versys 650, ali se japanska kompanija odlučila protiv korištenja dobro poznatog imena Versys.

Umjesto toga, odabran je naziv KLE 500, već korišten za motocikl koji je bio u proizvodnji od 1991. do 2007. godine, nakon čega je zamijenjen modelom Versys 650. Brendiranjem kao KLE, Kawasaki vjerovatno pokušava novitet, suhe težine 175 kilograma, identifikovati kao motocikl više sposoban za terensku vožnju (Adventure) u poređenju s Versysom 650 (Adventure Touring, orijentisan na asfalt).

Ovaj fokus na terensku vožnju ogleda se u stilu KLE 500 inspirisanom relijem, s prednjim 21-inčnim točkom sa žbicama, podignutim 16-litarskim rezervoarom za gorivo i visokim vjetrobranskim staklom. KLE500 će biti ponuđen u dvije varijante – osnovnom modelu i SE verziji koja dodaje viši vjetrobran, ojačane štitnike za ruke, veću zaštitnu ploču, LED osvjetljenje i 4,3-inčni TFT ekran.

KLE 500 koristi okvir od visokočvrstog čelika s rešetkastim profilom, namjenski dizajniran za avanturističku vožnju. Kawasaki kaže da je okvir optimiziran i za stabilnost na cesti i za sigurne performanse van asfalta. Okvir ima deklariranu težinu od 20 kilograma, s debelom donjom cijevi, selektivno postavljenim poprečnim nosačima i laganim umetcima za ojačanje ključnih područja. Stražnji okvir je dizajniran da podnese težinu dva bočna i jednog gornjeg kofera.

KLE 500 je opremljen upside-down prednjom viljuškom od 43 mm, dok je na zadnjem točku Kawasaki Uni-Trak sistem ovjesa, s amortizerom s kontinuiranim podešavanjem prednapona koji pruža hod od 20 cm. Kawasaki se odlučio za kočionu čeljust s dva velika klipa od 27 mm i 300-milimetarski disk za prednji točak. Straga KLE također koristi sličnu dvostruku kočionu čeljust, uparenu s diskom od 230 mm. Nissin ABS sistem dolazi standardno.

Novog Kawasakija KLE 500 pokreće tečno hlađeni 4-taktni 8-ventilski paralelni dvocilindrični motor. Iz 451 kubika zapremine razvija 45,4 KS pri 9.000 obrtaja, odnosno 42,6 Nm pri 6.000 o/min. Proizvođač deklarira prosječnu potrošnju od 4,0 litara na 100 km. Dolazak na tržište očekuje se u prvom kvartalu naredne godine: Kawasaki KLE 500 u Njemačkoj košta od 6.495 eura, dok za SE verziju treba dati 7.295 eura.