Vanjski izgled trorednog crossovera Leapmotor D19 službeno je otkriven sredinom oktobra, da bi nakon toga objavljene prve skice i najave unutrašnjosti novog modela – pionira nove D-serije, vrhunca u ponudi kineskog proizvođača. Sada su se pojavile potpune slike unutrašnjosti, a Leapmotor je podijelio i nove detalje o opremi. Prednarudžbe se već primaju u Kini, iako potpune specifikacije i cijene neće biti objavljene do početka sljedeće godine.

Iz slika eksterijera bilo je uočljivo da vanjski dizajn Leapmotora D19 uključuje glatku prednju ploču, dvostruka prednja svjetla s ugrađenim projektorom i mono-svjetlom koje može prikazivati animacije i nivo baterije. Iz profila se vide uvlačive ručke na vratima i 21-inčni točkovi. Tačne dimenzije još nisu otkrivene, ali je Leapmotor ranije objavio da je D19 dug “više od 5,2 metra”, širok “skoro 2 metra”, dok je međuosovinsko rastojanje “više od 3,1 metra”.

Slike unutrašnjosti pokazuju da Leapmotor D19 ima aerodinamičnu armaturnu s 10,25-inčnom instrument tablom i 17,3-inčnim ekranom multimedijalnog sistema. Bežična ploča za punjenje i par držača za čaše nalaze se na vrhu dvospratnog centralnog tunela. Još jedan 6-inčni ekran i 8,1-litarski pretinac za odlaganje s funkcijama grijanja i hlađenja te glasovnom kontrolom integrisani su u kraj tunela. Putnici straga također imaju svoj 21,4-inčni tablet, montiran na strop.

Na poleđini naslona prednjih sjedišta nalaze se sklopivi stolići. Oprema također uključuje zvučnike integrisane u naslon za glavu vozača, head-up displej s proširenom stvarnošću, grijano/ventilirana i masažna sjedišta, sjedišta u drugom redu sa sklopivim osloncima za noge, podijeljeni stakleni krov, “inteligentni sistem mirisa”, zračno ogibljenje s adaptivnim amortizerima, napredni sistem autopilota s lidar senzorom iznad vjetrobranskog stakla…

Crossover će biti dostupan kao serijski hibrid (motor sa unutrašnjim sagorijevanjem radi kao generator) ili kao električno vozilo. Hibridna verzija s 800-voltnim električnim sistemom i pogonom na sva četiri točka raspolaže s ukupnom snagom od 400 kW (544 KS). Baterija kapaciteta 80,3 kWh osigurava domet od 500 km samo na električni pogon. EV ima tri elektromotora ukupne snage 540 kW (734 KS) i bateriju kapaciteta 115 kWh za više od 720 km vožnje.