U Evropi je Nissan otvorio knjigu narudžbi za Qashqai s novim e-Power pogonskim sistemom: nova verzija se može naručiti od sredine oktobra po cijeni koja u Njemačkoj počinju od 40.180 eura. Nova verzija treba dati zamah prodaji jednog od najpopularnijih crossovera – 63.831 jedinica ovog modela prodato je u Evropi u prvih pet mjeseci ove godine, što je 6% manje u odnosu na isti period 2024.

Tako je aktuelni Qashqai prije ostalih modela brenda dobio sekvencijalni e-Power hibridni sistem treće generacije. Podsjećanja radi, e-Power sistem se 2016. prvi put pojavio u Nissan Noteu, a bazu je činio 1,2-litarski trocilindrični motor. Hibridni sistem druge generacije je 2021. stigao u Qashqai, baziran na 1,5-litarskom trocilindričnom motoru s turbopunjačem.

Princip rada novog sistema ostaje isti: 1,5-litarski turbobenzinski motor, koji nije povezan s točkovima, djeluje kao generator. Međutim, benzinski motor je prošao kroz nadogradnju, čime je njegova termička efikasnost povećana na 42%, ugrađen je drugačiji turbopunjač i prešlo se na ulje 0W16, što je smanjilo unutrašnje trenje. Kao rezultat toga, servisni interval je s 15.000 produžen na 20.000 km.

Elektromotor, koji se i dalje nalazi na prednjoj osovini, sada je smješten u jednom modulu, a generator, inverter i mjenjač smješteni se u lakšem i kompaktnijem kućištu. Maksimalna snaga elektromotora povećana je za 11 kW (15 KS), na 151 kW (205 KS) u Sport modu, pružajući agilnije i direktnije iskustvo vožnje. Kapacitet baterije uključene u sistem ostaje nepromijenjen – 2,1 kWh.

Inženjeri su smanjili nivo buke i vibracija za 5,6 dB. Hibridni sistem treće generacije ima deklariranu potrošnju goriva od 4,5 litara na 100 km, što je 16 posto manje od dosadašnje verzije. Nissan tvrdi da je to najniža potrošnja u klasi crossovera za benzince, kojima pripada Qashqai e-Power. To nije sve: s dometom do 1.200 kilometara, električni hibrid ostavlja iza sebe čak i mnoge dizelske modele.
