Volvo serija 200 (interno označena kao modeli 240 i 260 ) bio je jedan od najdugovječnijih modela švedskog proizvođača automobila. Dovoljno je reći da je Serija 200 punih 19 godina (1974-1993) silazila s fabričke trake, što pokazuje bezvremenski dizajn Jana Wilsgaarda, ali i sigurnosni koncept preuzet iz Volvo eksperimentalnog programa vozila VESC.

Kvalitet Volvo automobila je razlog zbog kojeg se na tržištu polovnjaka i oldtimera mogu pronaći dobro očuvani primjerci, ali se malo koji može porediti s vozilom koje je ponudila kuća “Scuderia de Vries” iz nizozemskog gradića Stiens. Na prodaju je njihov Volvo 244 GLT, prvi put registrovan u januaru 1982. godine. Za skoro 44 godine je automobil prešao 33.500 kilometara!

Ovdje treba objasniti da je verzija GLT (Grand Luxe Touring), kvazi-sportska modifikacija, koja je bila dostupan od modelske godine 1980. do 1984. Bila je prepoznatljiva po crnim ukrasnim linijama (umjesto hroma) i 15-inčnim aluminijskim felgama “Virgo”. Ovjes je bio tvrđi nego kod GL/GLE verzija, a mjenjač imao kraće prijenosne omjere za bolje ubrzanje.

Ispod poklopca motora je 4-cilindrični benzinac serije B21, originalno predstavljen 1975. godine, s glavom cilindra s unakrsnim protokom i bregastom osovinom pogonjenom zupčanicima iznad glave motora. Motor zapremine 2,1 litra imao je brojne modifikacije, prodavac tvrdi da verzija ugrađena u ponuđeni 244 GLT razvija 110 KS.

“Kompletna historija vozila dostupna, jedan vlasnik. Automobil je kao nov. Nedavno servisiran, uključujući promjenu remena. Švedski dokumenti”, tako kuća “Scuderia de Vries” opisuje oglašeni Volvo 244 GLT, a slike potvrđuju izuzetno stanje automobila. Stoga ne čudi da je cijena relativno visoka, ali realna za ovako vrijednog oldtimera – 16.900 eura.