Renault Grupa i Geely Holding najavili su proširenje svog strateškog partnerstva. Dvije strane su potpisale sporazum prema kojem će kineski proizvođač automobila steći 26,4% udjela u brazilskoj podružnici Renaulta, dobivši pristup njenim proizvodnim pogonima i prodajnoj mreži. Zauzvrat, francuska kompanija će moći koristiti Geelyjevu tehnologiju za razvoj vlastite ponude modela na latinoameričkom tržištu.

Postavši manjinski dioničar u filijali Renault do Brasil, Geely će lokalizirati proizvodnju svojih elektrificiranih modela u tvornici Ayrton Senna u São José dos Pinhaisu. Geely u Brazilu već prodaje električni hatchback EX2 i crossover EX5, ali ih trenutno uvozi iz Kine. Prema novom sporazumu, Renaultovi prodajni saloni u Brazilu će se baviti njihovom prodajom.

Za Renault, ovaj sporazum otvara pristup platformi GEA (Global Intelligent New Energy Architecture). Ovo je najnovija platforma na kojoj sam Geely već proizvodi široku paletu električnih vozila i plug-in hibrida pod podbrendom Galaxy (EX5 je u svojoj matičnoj zemlji poznat kao Galaxy E5), kao i, na primjer, veliku limuzinu Lynk & Co 10. Koji će modeli francuskog brenda dobiti ovu arhitekturu, još nije precizirano.

Do kraja prve polovine 2025. godine, Brazil je činio više od 40 posto prodaje novih automobila u Latinskoj Americi. Ovog ljeta, BYD Auto i Great Wall Motor su već otvorili svoje fabrike u najvećoj južnoameričkoj zemlji. Geely je postigao sporazum sa Renaultom o lokalizaciji proizvodnje još u februaru, ali od kineskih vlasti nije uspio brzo dobiti odobrenje za nove investicije u inostranstvu.

Geely je prethodno investirao u korejsku diviziju Renaulta i, zajedno s francuskom grupom, osnovao novu kompaniju – Horse Powertrain – specijaliziranu za motore s unutrašnjim sagorijevanjem i hibridne sisteme. Početkom jeseni je jont-venture kompanija na sajmu automobila u Münchenu predstavila kompletnu liniju X-Range motora, dizajniranih za pretvaranje potpuno električnih vozila u različite tipove hibrida.