Renault Twingo: Nova generacija kultnog mališana spremna za tržišni start

Renault Twingo: Nova generacija kultnog mališana spremna za tržišni start

Dvije godine nakon otkrivanja prototipa, Renault je najzad predstavio dugo očekivani Twingo četvrte generacije. Nudit će se isključivo s električnim pogonom, zbog čega nosi punu oznaku – Renault Twingo E-Tech electric. Kao i u slučaju prethodnika, proizvodnja je organizovana u fabrici u Novom Mestu (Slovenija), prodaja u Evropi počinje u prvom kvartalu naredne godine, a cijena osnovnog modela bit će niža od 20.000 eura.

U poređenju s prethodnikom, serijski Twingo je izgubio integrirane okrugle ručke na prednjim i zadnjim vratima, ali je održan monovolumeska silueta prve generacije modela, ovaj put u 4-vratnoj karoseriji. Renault obećava da će novi model spojiti prostranost hatchbacka B-segmenta s dimenzijama A-segmenta: Twingo je dugačak 3.789 mm, širok 1.720 mm, visok 1.491 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2.493 mm.

Automobil je baziran na pojednostavljenoj platformi AmpR Small električnog hatchbacka Renault 5, s kojim Twingo dijeli prednje ogibljenje McPherson, ali je stražnji multilink zamijenjen jednostavnijim polunezavisnim torzionim ovjesom. Standardne verzije se kotrljaju na 16-inčnim čeličnim točkovima, bogatije opremljene modifikacije imaju 18-inčne aluminijumske felge. Renault navodi da je masa Twinga “više od 1.200 kg”.

Jednostavnu unutrašnjost oživljavaju šareni detalji i jarke tkanine. Čak i osnovna verzija dolazi sa 7-inčnom virtuelnom instrument tablom i 10-inčnim multimedijalnim ekranom. Zadnja klupa je dvosjedna, ali se njene polovine mogu pomicati naprijed-nazad 17 cm. Kapacitet prtljažnika je 360 ​​litara, od čega je 50 litara ispod podnice, gdje se nalazi kabel za punjenje. Preklopljena zadnja sjedišta na 1.000 litara povećavaju kapacitet prtljažnika, ali prostor nije ravan.

Za pogon je zadužen prednji elektromotor maksimalne snage 60 kW (82 KS) i obrtnog momenta 175 Nm. Ubrzanje do 100 km/h traje 12,1 sekundu, dok je maksimalna brzina ograničena na 130 km/h. Dostupan je način rada s jednom pedalom za ubrzanje i kočenje, što je vrlo praktično pri kretanju u gradskom saobraćaju. Za dodatnu udobnost, dostupna su 24 elektronska sistema pomoći vozaču, uglavnom opcionih dodataka, uključujući adaptivni tempomat i automatsko parkiranje.