Test: Kia Sportage 2026 – GT Line, 1.6 T-GDI AWD

Test: Kia Sportage 2026 – GT Line, 1.6 T-GDI AWD

Nova, redizajnirana Kia Sportage (model 2026) pokazuje da Kia ne ide “na sigurno” – oblikovano je moderno i odvažno. Prednji dio dominira velikom maskom i oštrim LED svjetlosnim potpisom, dok bokovi vozila djeluju robusno, ali s dozom elegancije. GT Line paket dodatno naglašava sportski karakter, čineći da Sportage ne ostane nezapažen na ulicama BiH.

DSC09504 Large
DSC09506 Large
DSC09507 Large
DSC09513 Large
DSC09516 Large
DSC09518 Large
DSC09519 Large
DSC09520 Large
DSC09527 Large
DSC09532 Large
DSC09534 Large
DSC09537 Large
DSC09540 Large
DSC09542 Large
DSC09543 Large
DSC09544 Large
DSC09547 Large
DSC09549 Large
DSC09550 Large
DSC09551 Large
DSC09552 Large
DSC09554 Large
DSC09555 Large
DSC09563 Large
DSC09566 Large
DSC09567 Large
DSC09568 Large
DSC09569 Large
DSC09570 Large
DSC09571 Large
DSC09573 Large
DSC09575 Large
DSC09577 Large
DSC09578 Large
DSC09582 Large
DSC09583 Large
DSC09584 Large
DSC09585 Large
DSC09586 Large
DSC09587 Large
previous arrow
next arrow

Unutrašnjost i tehnologija

Unutra se osjeća značajan napredak u odnosu na ranije verzije: kvalitet materijala je poboljšan, smanjeno je korištenje sjajnih “piano-black” površina, a zamijenjene su finijim teksturama i metalik akcentima.

Tabla instrumenata i multimedija su objedinjeni na zakrivljenom displeju: dva 12,3-inčna ekrana (digitalni klaster i infotainment) stvaraju moderan i tehnološki ambijent. Sistem podržava bežični Apple CarPlay i Android Auto, a u unutrašnjosti su USB-C priključci sprijeda i straga. Tu je i ambijentalna rasvjeta, grijana prednja i zadnja sjedala u bogatijim paketima, te panoramski kro

Što se tiče sigurnosnih sistema — Sportage je dobro opremljen: automatsko kočenje u nuždi (vozila, pješaci, biciklisti), asistencija za održavanje trake, aktivna asistencija zadržavanja trake, upozorenje na mrtve uglove, adaptivni tempomat i kamera s 360° pogledom. Za AWD verzije (kao ovaj testirani) su dodani posebni režimi vožnje (“Terrain modes”) za snijeg, blato i pijesak, što povećava trakciju i sigurnost na raznim površinama.

Takođe, u GT Line paketu dostupan je Harman & Kardon audio sistem sa osam zvučnika i subwooferom, koji pruža vrlo čist i moćan zvuk. 

Motor, performanse i vožnja

Testirani model koristi 1.6-litarski turbo benzinski motor (T-GDI) sa 180 KS, uparen sa 7-stepenim DCT mjenjačem (dupla spojka) te pogonom na sva četiri točka (AWD). 
Motor je elastičan, posebno u srednjem rasponu okretaja, što ga čini vrlo pogodnim za preticanje i sigurnu vožnju na otvorenoj cesti. 
Mjenjač (DCT) radi uglavnom glatko i brzo, a vožnja AWD-verzije daje dozu sigurnosti, naročito u uvjetima klizave ceste. 

Ovjes je podešen da nađe ravnotežu između udobnosti i stabilnosti — Sportage se dobro ponaša i na autoputu, ali i na lošijim, regionalnim cestama. Buka u kabini je minimalna, što poboljšava dojam komfora.

Potrošnja goriva je, prema testu, oko 7,5–8 litara na 100 km u kombinovanoj vožnji, što se smatra prihvatljivim za SUV ovog tipa i snage. 

Pogon na sve točkove

Sistem AWD koristi elektro-hidrauličke spojnice koje automatski raspoređuju snagu između prednjih i zadnjih točkova. U normalnim uslovima većina snage ide na prednje točkove radi efikasnosti, ali se zadnja osovina “uključuje” kad je potrebno.
Zahvaljujući režimima “Snow”, “Mud” i “Sand”, vozač može prilagoditi vožnju različitim vrstama podloge, što povećava sposobnost prolaska, ali Sportage nije dizajniran kao ekstremni terenski SUV — njegov AWD je više za sigurnost nego za off-road ekstremnosti.

Zaključna ocjena:
Kia Sportage 2026 u verziji 1.6 T-GDI AWD GT Line je vrlo kompetentan SUV koji pomiče granice klase. Pruža moderni dizajn, naprednu tehnologiju i solidne performanse, te je posebno interesantan onima koji traže “siguran, moćan, ali i stilski SUV”. Cijena je visoka, ali opravdana kvalitetom i opremom.

Cijena testnog vozila KIA Sportage GTLine iznosi 79.499 KM