SUV Chery Fulwin T11 prvi put je kao koncept prikazan 2023. godine, da bi 12 mjeseci kasnije otkriven model spreman za proizvodnju. Narudžbe “naslijepo” (bez objave cijena) otvorene su u Kini u augustu ove godine, a sada je konačno održana i potpuna prezentacija te objavljen preliminarni cjenovnik. Treba podsjetiti da Chery u Kini koristi podbrend Fulwin (ili Fengyun) za elektrificirana vozila, pa je i T11 sekvencijalni hibrid s produženim dometom.


Novi Chery je dug 5.205 mm, širok 1.998 mm, visok 1.800 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 3.120 mm. Fulwin T11 kotrlja se na felgama prečnika 20 ili 21 inča. Na kineskoj premijeri je predstavljena dvobojna završna obrada karoserije, slična onoj kod luksuznih modela, što objašnjava da će glavni domaći konkurenti biti Geely Galaxy M9 ili Li L9. Izgled određuju prednja ploča s vertikalnim hromiranim prugama, uski farovi povezani svjetlećom linijom, konvencionalne ručke na vratima…


Chery Fulwin T11 je 6-sjed u konfiguraciji 2+2+2. Ispred vozača je postavljen zaseban ekran instrument table od 10,25 inča, dok ostatak instrument table zauzima 30-inčni ekran osjetljiv na dodir s 6K rezolucijom. Infotainment sistem koristi vještačku inteligenciju. Centralna konzola ima dvije bežične podloge za punjenje, kristalni brojčanik i dugmad, te izložene držače za čaše (uključujući i one za putnike na zadnjim sjedištima). Ekrani i bežično punjenje su standardni.


Standardna oprema je bogata i uključuje grijana i ventilirana sjedišta u prvom i drugom redu, audio sistem s 23 zvučnika, dva krovna otvora, pretinac za rukavice sa lozinkom, trozonsku kontrolu klime, 11 zračnih jastuka, autopilot Falcon 500 (7 vanjskih kamera, 3 milimetarska i 12 ultrazvučnih radara). Viši nivoi opreme ne ostavljaju nijednu želju otvorenom, donose funkcije masaže za prvi i drugi red sjedišta, tablet u plafonu, sklopivi stolić u naslon suvozačevog sjedišta, napredniji autopilot Falcon 700…


U dvije osnovne verzije ugrađen je 1,5-litarski turbopunjeni benzinac (156 KS) koji radi kao generator, potom elektromotor snage 195 kW (265 KS) postavljen na zadnjoj osovini te bateriju od 33,68 kWh. Druge dvije verzije su sa pogonom na sva četiri točka, što znači da naprijed imaju dodatni elektromotor snage 150 kW (204 KS) za ukupnih 469 KS. Verzije s pogonom na sva četiri točka opremljene su baterijom kapaciteta 39,92 kWh, imaju i adaptivne amortizere.

Zanimljivo je da baterija ne utječe na domet vozila: sve verzije Fulwina T11 mogu preći 220 km samo na električnu energiju prema CLTC ciklusu te imaju ukupnu autonomiju od 1.400 km. Crossover s pogonom na zadnje točkove ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,3 sekunde, dok verzija sa pogonom na sva četiri točka to čini osjetno brže – za 5,4 sekunde. Cijena Chery Fulwin T11 trenutno se kreće između 199.900 i 264.900 yuana (od 47.500 do 62.900 KM).


