Švedski proizvođač motocikala, koji je trenutno u vlasništvu austrijskog KTM-a, s novim konceptom E-Pilen još više zaranja u naelektrizirane vode računajući u budućnosti na svoju veću zastupljenost u urbanim područjima
Prema press obavijesti iz Husqvarne, električni motocikl “nudi zamamnu viziju o tome kako će izgledati budućnost u električnoj gradskoj mobilnosti”. To znači da bismo trebali očekivati da će proizvodni motocikl uslijediti u nekom trenutku, u ne tako dalekoj budućnosti. Kažu 2022. Kad tome dodamo fotografiju na kojoj se jasno vidi motocikl koji više nalikuje na serijski model nego prototip, jasno je kako nećemo dugo čekati kako bismo ga vidjeli na cesti. Jako je nalik na njihov motocikl s benzinskim motorom Svartpilem 401. Husqvarna navodi dvije razine snage; slabija verzija od 4 kW (5,5 KS) je namijenjena vožnji u gradu i vožnji na posao, a jača je verzija od10 kW (13,5 KS) usmjerena prema dnevnim vozačima, i onima koji iz prigrada putuju na posao.

Domet će biti oko 100 kilometara. Prema proizvođaču, “razvijen je uzimajući u obzir gradskog prigradskog i rekreativnog vozača”. To bi kod jačeg modela trebala biti taman dovoljna snaga da se pristojno vozi po gradu i van njega a budući da električni motori okretni moment razvijaju odmah, E-Pilen bi mogao brzo pojuriti od semafora do semafora. Najzanimljiviji aspekt konstrukcije ovog koncepta je oslanjanje na modularne i zamjenjive baterije. To je odlična ideja, ali s druge strane postavlja pitanja u vezi s dostupnošću zamjenskih, punih, baterija u urbanim sredinama. Ili da se uzme dodatna baterija, što neće biti mali trošak.

Ipak, u Husqvarni za to kažu kako će kao potporu inicijativi za e-mobilnost, strateški proširiti svoju trgovačku i servisnu zastupljenost u urbanim i gradskim područjima. Tvrtka kaže da je daleko napredovala u razvoju i obećava daljnje informacije o svom električnom motociklu u “bliskoj budućnosti”. No, ipak će se prvo tijekom 2021. godine pojaviti Husqvarna E-Scooter, savršen za kratka putovanja u gradu. S 4 kW snage, odnosno oko 5,5 KS, usmjeren je prema tržištu jeftinih skutera, suprotstavljajući ga japanskim i talijanskim rivalima. Imat će prepoznatljiv dizajn koji je usto i poprilično zabavan, a glavni su cilj mladi kupci.