Test: Lada Niva Travel 1.7

Test: Lada Niva Travel 1.7

Nova inačica Lade Nive, najavljena krajem prošle godine, je stigla na naše tržište nedavno a naša redakcija je imala prva priliku da isproba Ladu Nivu Travel.

Lada Niva, legendarni automobil iz SSSR-a i danas Rusije, ima kultni status na području cijele istočne Europe, gdje slovi za neuništivog terenca. Krajem prošle godine AVTOVAZ, dio Renault grupe, objavio je kako je počeo sa serijskom proizvodnjom njezine nove verzije. Lada Niva Travel osvježena je i redizajnirana u skladu sa današnjim trendovima, ističe se velikim farovima i agresivnim prednjim krajem, kao i stražnjim LED svjetlima i naglašenim branicima.

Zadržala je gotovo u potpunosti klasičan interijer, ali uz dodatak infotainmenta i on je moderniziran. Lada ističe i sasvim modernu dodatnu opremu koja uključuje klima uređaj, zadnju kameru sa mlaznicom za njezino pranje, dva zračna jastuka, te čak i grijani vjetrobran kao i grijače u sjedištima i retrovizorima.

Lada Niva Travel dostupna je u off-road i cestovnoj verziji koje se razlikuju po dodatnoj opremi. Svi modeli dolazie, sa trajno uključenim 4×4 pogonom i blokadom diferencijala, benzinskim motorom od 1.700 cm3 koji razvija 80 KS, troši nešto preko 10 litara na 100 kilometara te omogućava najvišu brzinu od 145 km/h. Klirens Travel-a iznosi 21 centimetar što se i očekuje od jednog terenca.

Cijena u našoj zemlji kreće od 17.495 KM za A1 Classic, dok najskuplja verzija A5 Luxe Off-Road iznosi 31.995 KM